Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@08:15:34 GMT

درخواست مهم فرهاد مجیدی از کادر بدنسازی و پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۱۱۴۹

درخواست مهم فرهاد مجیدی از کادر بدنسازی و پزشکی

فرهاد مجیدی که حساب ویژه‌ای روی زوج دیاباته با مهدی قایدی باز کرده بود این روز‌ها کادر بدنسازی و پزشکی را تحت فشار گذاشته تا هرچه زودتر کیلو‌های اضافی مهاجم سیه چرده را کم کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماجرای پرداخت دستمزد شیخ دیاباته در طول دو ماه و نیم گذشته از جمله اخبار اصلی باشگاه استقلال محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که باید در اسفند بخشی از طلب خود را از استقلال دریافت می‌کرد پس از به تعویق افتادن پیش‌قراردادش در فروردین باشگاه را تهدید به فسخ یک‌طرفه قرارداد کرده و مدیر‌عامل جدید باشگاه را تحت فشار گذاشت.

این درست همزمان با روز‌هایی بود که بازیکنان تیم فوتبال استقلال نیز توقع داشتند بخشی هر چند اندک از طلب خود را از باشگاه دریافت کنند. احمد سعادتمند به همین خاطر برای تهیه پول دیاباته خودش را با بازیکنان استقلال درانداخت که منجر به مصاحبه تند فرشید اسماعیلی علیه مدیریت باشگاه شد. انتشار پست‌های اعتراضی از سوی بازیکنان استقلال در رابطه با وضعیت این مجموعه از دیگر تبعات ماجرایی بود که شیخ دیاباته برای دریافت پول برای استقلال ایجاد کرد، اما به هر شکل احمد سعادتمند، مدیر باشگاه استقلال توانست به‌صورت بخش بخش طلب دیاباته را به حسابش واریز کرده و او را مجاب به بازگشت به کشورمان کند، اما اتفاقی که در بازگشت دیاباته به تهران باعث تعجب و البته ناراحتی کادر فنی این تیم شد شرایط نامطلوب جسمانی‌اش بود.

بازیکن حرفه‌ای که در سری A ایتالیا و لوشامپیونه فرانسه توپ زده چرا باید بعد از یک قرنطینه خانگی چندین کیلو اضافه وزن برای هم‌تیمی‌هایش سوغاتی بیاورد؟ فرهاد مجیدی که حساب ویژه‌ای روی زوج او با مهدی قایدی باز کرده بود این روز‌ها کادر بدنسازی و پزشکی را تحت فشار گذاشته تا هرچه زودتر کیلو‌های اضافی اش را کم کنند.

قطعاً شیخ دیاباته که پول حرفه‌ای از باشگاه استقلال می‌گیرد باید به این مسائل توجه کند. شاید بد نبود کمیته انضباطی باشگاه استقلال در این رابطه تذکر جدی به شیخ دیاباته می‌داد. چراکه شرایط برای او در فرانسه درست مانند شرایط برای دیگر فوتبالیست‌ها در اقصی نقاط اروپا و آسیا بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیخ دیاباته استقلال فرهاد مجیدی استقلال شیخ دیاباته فرهاد مجیدی باشگاه استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد

حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!