Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:11:01 GMT

آمار بازدید ایرانداک در روزهای تعطیل کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۱۳۱۵

آمار بازدید ایرانداک در روزهای تعطیل کرونایی

کاربران ایرانداک از ۱۵ اسفند سال ۱۳۹۸ تا ۱۵ فروردین امسال بیش از ۵۶۶.۰۰۰ بار از سامانه‌های گوناگون بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، به دلیل پیشگیری از فراگیری ویروس «کرونا» و بیماری «کووید ـ ۱۹» و همچنین نوروز، بسیاری از سازمان‌ها مانند دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، از اسفند ماه ۱۳۹۸ تاکنون، یا تعطیل بودند یا کاهش عملکرد داشتند اما ایرانداک در این زمان همچنان به همراهی پژوهشگران پرداخته و سامانه‌های آن پاسخ‌گوی ایشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران ایرانداک از ۱۵ اسفند سال ۱۳۹۸ تا ۱۵ فروردین امسال بیش از ۵۶۶.۰۰۰ بار از سامانه‌های گوناگون بازدید کردند. در این میان، پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج)‌ نزدیک به ۱۸۳.۰۰۰ هزار؛ وب سایت ایرانداک نزدیک به ۱۲۵.۰۰۰؛ سامانة ملی ثبت پایان‌نامه، رساله،‌ و پیشنهاده نزدیک به ۳۶.۰۰۰؛ سامانة عرضه و تقاضای پژوهش (ساعت) بیش از ۳.۰۰۰؛ وب سایت راهنمای پژوهش و پژوهشگران (پژوهش‌کار) بیش از ۳.۰۰۰؛ سامانة واژه‌نامه‌ها بیش از ۶.۰۰۰؛ و وب سایت راهنمای نگارش پایان‌نامه و رساله (راه) بیش از ۲.۰۰۰ بازدید داشتند. گروه پشتیبانی سامانه ‏های ایرانداک نیز در این بازه، بیش از هزار درخواست را از کاربرگ‌های سامانه‌ها یا با رایانامه دریافت کرد و پاسخ داد.

طبق اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، کاربران ایرانداک در این زمان بیش از هزار مدرک تازه (۵۵۲ پایان‌نامه/ رساله، ۴۶۷ پیشنهاده و ۲۸ پارسای خارج کشور) در سامانة ملی ثبت پایان‌نامه‌، رساله‌، و پیشنهاده ثبت کردند. در این بازه نزدیک به ۶.۰۰۰ پیشینه از سامانة پیشینة پژوهش درخواست و پاسخ داده شد. سامانة همانندجو نیز در این زمان پذیرای بیش از ۲.۰۰۰ درخواست همانندجویی بود. افزون بر این، کاربران در این زمان، پایگاه اطلاعات علمی ایران (گنج) را نزدیک به ۲۶.۰۰۰.۰۰۰ بار جست‌وجو کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایرانداک کروناویروس پایان نامه سامانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی و هدایت ناوگان آتش‌نشانی تبریز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، احد صادقی صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در بازدید از مرکز ستاد فرماندهی این سازمان اظهار کرد: ایجاد و بهره‌برداری از مرکز مانیتورینگ سازمان آتش‌نشانی تاثیر مستقیم در کاهش میزان خسارات جانی و مالی شهروندان دارد که با هدایت سریع و صحیح نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه انجام می‌شود.

وی افزود: ایجاد چنین سامانه‌های هوشمند، پشتوانه‌ای ارزشمند برای سازمان‌های آتش‌نشانی است و با تکمیل و ارتقای چنین سامانه‌هایی می‌توان بیشتر و بهتر به ارائه خدمات ایمنی به شهروندان پرداخت.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: پیگیری تامین نیروهای این سازمان مورد بررسی قرار گرفته است و برای جذب و به‌کارگیری نیروی انسانی جدید مصمم هستیم.

سعید صالح‌نیا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این بازدید با اشاره به اینکه ایجاد سامانه راهبردی و هدایت ناوگان آتش‌نشانی با تلاش اداره انفورماتیک سازمان انجام شده است، تصریح کرد: این سامانه هوشمند امکان ارائه اطلاعاتی جامع از محل حادثه را دارا است و با استفاده از این سامانه می توان آتش‌نشانان اعزامی را راهنمایی و از وجود امکاناتی از جمله شیرهای هیدرانت، بیمارستان، اورژانس و محل‌های پرخطر آگاه کرد.

وی اضافه کرد: خودروهای سنگین جدید نیز هم‌اکنون در مرحله تجهیز و تکمیل است و در روزهای آینده در بین ناوگان عملیاتی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از حضور و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: امید است در آینده نیز با حمایت همیشگی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز نسبت به رفع نیازهای این سازمان در راستای تامین ایمنی شهر گام برداریم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه این بازدید از ایستگاه شماره یک این سازمان و خودروهای سنگین جدید خریداری شده بازدید کرد.

در ادامه این بازدید، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز از محل ایستگاه جدیدالاحداث آتش‌نشانی در خیابان ارتش بازدید کرد و خواستار پشتکاری جدی و افتتاح این پروژه در شهریور سال جاری شد.

کد خبر 749234

دیگر خبرها

  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • نزدیک به ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در استان فارس تعریف شده است
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی