Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول ایستگاه خدمات آتش نشانی شاندیز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۲۰ مورد حریق و آتش سوزی در مراتع، باغ‌ها و پارک‌های طبیعی بخش شاندیز گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز به نقل از روابط عمومی آتش نشانی بخش شاندیز، جواد جواهری‌فر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۲۰ مورد حریق و آتش سوزی در مراتع، باغ‌ها و پارک‌های طبیعی بخش شاندیز گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول ایستگاه خدمات آتش نشانی شاندیز  تصریح کرد: علت وقوع این حریق‌ها عموما عامل انسانی است که متاسفانه بعضی باغداران یا مالکینی که باغات و مراتع آنها در مجاورت با زمین‌های بایر و پوشیده از علف‌های خشک است، اقدام به آتش زدن آنها می‌کنند که به علت حجم زیاد، آتش از کنترل خارج و خطرآفرین می‌شود.

وی افزود: متاسفانه بعضی اوقات شهروندان و گردشگران به هر دلیلی اقدام به برپایی آتش در طبیعت کرده و بعد از استفاده نیز آن را به حال خود رها می‌کنند که با کوچک‌ترین وزش بادی در کم‌ترین زمان تمام آن منطقه دچار حریق می‌شود.

جواهری‌فر تاکید کرد: در حفظ طبیعت دقت و توجه لازم را داشته باشیم و از برپایی آتش در باغات و هر گونه آسیب رساندن به فضای سبز خودداری شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی حریق مراتع آتش نشانی آتش سوزی حریق مراتع آتش نشانی بخش شاندیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس منطقه ۷ عملیاتی آتش نشانی مشهد گفت:حریق کارخانه ایزوگام به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۲۹ و ۴۵ و ۳۷ به محل حادثه در روستای فارمد اعزام شدند.
آتشپاد سوم مرتضی حکم آبادی افزود: حریق با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او گفت:خوشبختانه این حادثه کشته و مصدوم نداشت.

دیگر خبرها

  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • وقوع حادثه ترافیکی دوم در محور پیرانشهر - نقده در کمتر از ۳ ساعت
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود