Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛ علی‌ضامن صالحی‌فرد افزود: دستگاه‌های اکوکاردیوگرافی و سونوگرافی کالر داپلر پیشرفته با بهترین کیفیت هستند که برای استفاده و ارائه خدمات به مردم چهارمحال و بختیاری خریداری شدند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: این دستگاه‌ها با پیگیری‌های مجدانه مسئولان دانشگاه ازجمله تیم تجهیزات پزشکی دانشگاه و از طریق هیأت امنای صرفه‌جویی ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه و خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این دو دستگاه پیشرفته پزشکی از طریق ارز دولتی تهیه شد که تنها حدود یک پنجم قیمت آزاد دستگاه‌ها از طریق منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد پرداخت شد.

وی عنوان کرد: دستگاه اکوکاردیوگرافی برای استفاده در بیمارستان هاجر (س) شهرکرد و سونوگرافی کالر داپلر جهت استفاده متخصصین اینترونشن در چهارمحال و بختیاری خریداری شد.

کد خبر 4950278

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند آتش سوزی جنگل ها گرگان زلزله یاسوج مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد