Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، عباس معمارنژاد با تجلیل از خدمات این بانک در حوزه بانکداری دیجیتال گفت: بانک ملی ایران یکی از دو بانکی است که نقشه راه بانکداری آینده و تحول دیجیتال خود را تهیه و به وزارت اقتصاد ارسال کرده است.

وی با اشاره به اینکه بانک ملی ایران در حوزه برنامه ریزی و عملیاتی کردن تحول دیجیتال بانکداری مشارکت بسیار فعالی داشته است، اظهار کرد: سامانه‌های بانک ملی ایران به حدی رسیده است که می‌تواند خدمات خیلی خوبی به مردم ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معمارنژاد، حدود نیمی از تراکنش‌های فروش اخیر ETF توسط بانک ملی ایران انجام شده که همه در بستر سامانه‌های الکترونیکی این بانک بوده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4950158

منبع: مهر

کلیدواژه: بانک ملی وزارت امور اقتصادی و دارایی کسب و کار اینترنتی لوازم خانگی بیمه همراه اول آشپزخانه تغذیه سالم ایران کیش قیمت میوه گوشی هوشمند بیمه شدگان معرفی کتاب تبلیغات سهام موبایل بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی