Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس فدراسیون تکواندو در واکنش به پخش خبر مسافرکشی سروش احمدی نایب قهرمان تکواندوی جهان در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه گفت: سروش درخواستی از ما نداشته است. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سیدمحمد پولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: سروش احمدی نایب قهرمان تکواندوی جهان درخواستی از ما نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروش احمدی نیز همچون سایر قهرمانان ورزشی سختی‌هایی داشته و دارد، متاسفانه ورزش حرفه‌ای با مشکلاتی رو به روست و جایگاه‌ ویژه خود را در ایران پیدا نکرده است.

جایگاه فعلی تکواندوی اردبیل در کشور زیبنده این استان نیستاردوی تیم ملی تکواندوی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان بلغارستان برگزار می‌شودتقدیر اتحادیه تکواندو اروپا از یوسف کرمی با مدال طلا

پولادگر تصریح کرد: پاداش‌های قهرمانان تکواندو پرداخت می‌شود و ما تمام تلاش‌مان بر این است که به قهرمان این رشته ورزشی کمک کنیم علی‌رغم اینکه منابع در دسترس فدراسیون نیز محدود است.

رئیس فدراسیون تکواندو بیان کرد: در زمینه ورزش فهرمانی و حرفه‌ای تمام حمایت‌های لازم از قهرمانان ورزشی صورت می‌گیرد و اینکه خبری که در فضای مجازی از سروش احمدی درج شد مربوط به زندگی عادی است.

انتهای پیام/‌141/ش

R41374/P/S6,49/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سروش احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها