Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین دوره معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب ویژه طلاب و دانشجویان در نیمه دوم مردادماه ۹۹ در محل اردوگاه سید الشهدا (ع) آبعلی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین دوره معرفتی تشکیلاتی اسلام ناب ویژه طلاب و دانشجویان در نیمه دوم مرداد ماه ۹۹ در محل اردوگاه سید الشهدا (ع) آبعلی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان و طلاب می توانند از ۳۰ خرداد ماه با مراجعه به سایت اسلام ناب به آدرس Eslamenaab.ir نسبت به ثبت نام در دوره اقدام نمایند.
رویکرد اردوی معرفتی اسلام ناب، آموزش منظومه معارف اسلامی مبتنی بر اندیشه امامین انقلاب مبتنی بر اصل تشکیلات بوده و بدین جهت میتوان آنرا تجلی وحدت حوزه و دانشگاه به شکل حضور همزمان و هم دغدغه دانشجویان و طلاب انقلابی و همچنین تجلی امت واحده اسلام با حضور دانشجویان ایرانی و خارجی دانست.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۰۹۳۳۹۹۲۷۵۱۲ و شناسه @islamenab_admin در تمامی پیامرسان‌ها تماس حاصل فرمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دوره اسلام ناب دانشجویان و طلاب دوره تشکیلاتی وحدت حوزه و دانشگاه اسلام ناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این دوره ۵ روزه با حضور زندی پور مدرس دوره AFC فدراسیون فوتبال و شرکت ۲۰ مربی فوتسال در شهرستان میامی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود