Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:11:58 GMT

بازگشایی درب صحن‌های مطهر حضرت علی ابن باقر (ع) کاشان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۲۲۷۴

بازگشایی درب صحن‌های مطهر حضرت علی ابن باقر (ع) کاشان

محمد خیرخواه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) اظهار داشت: ویژه برنامه‌های شهادت آن حضرت با عنوان غربت صادق در روز چهارشنبه ۲۸ خرداد همزمان با سالروز شهادت ایشان در جوار بارگاه ملکوتی برادر بزرگوارشان در مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی و حمید مقدم فر از جمله سخنرانان این مراسم هستند، ابراز داشت: محمود شریفی متخلص به کمیل کاشانی نیز در این ویژه برنامه به مداحی می‌پردازند.

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت علی ابن باقر (ع) با اشاره به اینکه این مراسم در دو نوبت قبل از ظهر و قبل از غروب برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه که به طور مستقیم از شبکه یک سیما پخش می‌شود بدون حضور زائران حضرت علی ابن باقر (ع) اجرا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی درب صحن‌های مطهر حضرت علی ابن باقر (ع) برای زیارت افزود: علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی می‌توانند از صحن‌های حرم مطهر برای زیارت حضرت علی ابن باقر (ع) استفاده کنند.

خیرخواه افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تمامی برنامه‌های حضوری فرهنگی، مذهبی و مناسبتی آستان مقدس حضرت علی ابن باقر (ع) تعطیل و برگزاری برنامه‌ها به صورت مجازی و یا بدون حضور مردم برگزار می‌شود.

کد خبر 4949722

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد اردهال شهادت امام صادق ع ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند آتش سوزی جنگل ها گرگان زلزله یاسوج مجلس شورای اسلامی حضرت علی ابن باقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر

مدیر اجرایی آستان علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق را تشریح کرد. - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) به رسم همه ساله مراسم سوگواری امام صادق(ع) برادر این امامزاده واحب‌التعظیم را برگزار می‌کند.

وی در بیان جزئیات مراسم‌های شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال افزود: مراسم سوگواری در جمعه شب مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن باقر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی آستان امامزاده علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ابراز داشت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام علی بخشنده است و احمد نیکبختیان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز حاضران در این جلسه را به فیض می‌رسانند.

وی از اجرای برنامه زنده تلویزیونی در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) خبر داد و گفت: میهمان این برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، استاد رجبی دوانی بوده و محمود شریفی نیز مداح این ویژه برنامه است.

خیرخواه از تجمع هیئات مذهبی روز شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان خبر داد و تصریح کرد: این تجمع از ساعت 10 صبح آغاز شده و در شبکه افق نیز به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد