Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@20:03:11 GMT

معرفی برندگان جایزه عکاسی «میفا»

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۲۳۴۱

معرفی برندگان جایزه عکاسی «میفا»

مسابقه جهانی «میفا ۲۰۲۰» که در میان عکاسان سراسر جهان برگزار می‌شود، امسال ۲ زن عکاس را به عنوان برندگان اصلی خود برگزید.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت جایزه، جوایز بین‌المللی عکس مسکو که با نام «میفا» برگزار می‌شود در ۲ بخش حرفه‌ای و دانشجویی برندگان سال ۲۰۲۰ خود را معرفی کرد.

این رقابت که امسال هفتمین دوره خود را برگزار کرد با برگزاری فراخوان جهانی با اقبال هنرمندانی از ۱۰۴ کشور جهان روبه‌رو شد و عکاسانی از افغانستان تا زامبیا و هر یک از زاویه دیدگاه منحصر به فرد خود، در آن شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جایزه عکاسی که مرکز آن در مسکو واقع است، به ریاست بنیانگذار خود حسین فرمانی از گروه «فرمانی» برگزار می‌شود.

برندگان امسال شامل ایزابل تاباچی برای عکسی با عنوان «کامچاتکا: به سمت پرتگاه زمین» به عنوان برنده جایزه عکاس سال انتخاب شد. این جایزه برترین جایزه در بخش حرفه‌ای این رقابت است. این پروژه نشان دهنده لحظه‌ای از شبه‌جزیره ناشناخته کامچاتکا به عنوان سرزمینی همواره در حال تغییر با طبیعت بکر در شرق دور روسیه ست. تاباچی علاوه بر این جایزه ۳ هزار دلاری یک جایزه ۳ هزار دلاری نیز برای اهدا به یک خیریه به انتخاب وی را از آن خود کرد.

در بخش دانشجویی / آماتور نیز کارولاین اشنایدر به عنوان «استعداد جدید سال» انتخاب شد. او این جایزه را برای مجموعه پرتره‌هایی با عنوان «گلابی‌ها در بعدازظهر» از آن خود کرد و علاوه بر تندیس این رقابت، یک جایزه نقدی ۲ هزار دلاری و یک جایزه ۲ هزار دلاری برای اهدا به خیریه به انتخاب وی، دریافت کرد.

هر یک از برندگان جایگاه اول بخش‌های مختلف این رقابت نیز یک جایزه نقدی ۱۰۰ دلاری دریافت می‌کنند و یک جایزه به همان میزان نیز به خیریه‌ای به انتخاب خودشان اهدا می‌شود.

همه برندگان گواهینامه رقابت را دریافت می‌کنند و آثار همه آن‌ها نیز قابل مشاهده در گالری برندگان در وب‌سایت MIFA است.

به جز برندگان اصلی در مجموع امسال ۴۰ عکاس در ۲ بخش در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند. آثار همه این عکاسان در آرتل گالری کافه در مینسک بلاروس در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه از ۱۲ سپتامبر درهایش را به روی علاقه مندان می‌گشاید.

فرمانی بنیانگذار فضای هنری «هشت چشمه» در کاشان نیز هست که از سال ۱۹۸۵ با برپایی مسابقه و نمایشگاه‌های عکاسی، در این زمینه فعالیت دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عکاسی تصویربرداری هزار دلاری یک جایزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!

بورس تهران که در سال قبل، هفتمین بازار سهام بزگ خاورمیانه به شمار می‌رفت؛ در سال جاری با افزایش قابل توجه دومین بازار سهام امارات متحده عربی، یک پله نزول کرد و به هشتمین بازار سهام بزرگ خاورمیانه بدیل شد.

به گزارش اکوایران، بورس تهران به عنوان بزرگترین بازار سهام کشور، دارای ارزش بازاری برابر با مجموع ارزش شرکت‌های پذیرفته شده در این بازار است. ارزش بازاری بورس تهران در سال گذشته نوسانات متعددی داشته است، ولی در اردیبهشت ماه امسال ترازی نزدیک به تراز اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ دارد. این در حالی است که ارزش دلار بازار آزاد در این مدت رشد داشته که ارزش دلاری کمتری به نسبت اردیبهشت ماه سال قبل برای بازار سهام در بر دارد.

ارزش دلاری بورس تهران با در نظر گرفتن نرخ دلار ۶۵ هزار تومانی در حال حاضر حدودا ۱۲۲ میلیارد دلار است و در صورتی که نرخ دلار بازار آزاد را ۶۰ هزار تومان فرض کنیم به ارزش دلاری ۱۳۳ میلیارد دلاری بورس تهران می‌رسیم. اردیبهشت ماه سال قبل، ارزش دلاری بازار‌های سهامی خاورمیانه به شکلی بود که بورس تهران پس از بورس شش کشور منطقه، با ۱۴۵ میلیارد دلار، هفتمین بازار سهامی بزرگ خاورمیانه به شمار می‌رفت. در اردیبهشت ماه امسال با کاهش ارزش دلاری بازار بورس اوراق بهادار تهران و افزایش قابل توجه ارزش دلاری بازار مالی دبی که دومین بازار سهامی کشور امارات متحده عربی به شمار می‌رود؛ بورس تهران به رتبه هشتم جدول بزرگترین بازار‌های سهامی خاورمیانه سقوط کرد.

تداول عربستان که در سال‌های اخیر به بزرگ‌ترین بازار سهامی منطقه تبدیل شده است؛ با رشد نزدیک به ۱۲ درصد در ارزش دلاری خود به نسبت اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به ارزش دلاری ۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد دلاری رسیده است. ارزش دلاری بورس ابوظبی نیز در این مدت ۹ درصد رشد داشته و به ۸۰۶ میلیارد دلار رسیده است.

بورس تل آویو نیز در یک ساله اخیر با افزایش ارزش بازاری همراه بوده و به ارزش دلاری ۴۷۵ میلیارد دلار دست یافته است. دومین بازار سهامی امارات متحده عربی نیز با ۹۵ درصد افزایش ارزش دلاری به ارزش ۱۸۷ میلیارد دلاری دست یافته است.

بورس تهران در حال حاضر بالاتر از بازار سهام کازابلانکا و مصر، هشتمین بازار سهامی بزرگ خاورمیانه به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد! | تصاویر
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • ببینید | لحظه اصابت موشک ارتش یمن به پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکایی