Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز یک اندیشه قدیمی‌ترین محله در این شهر می‌باشد که در دوران انقلاب اسلامی اولین محله‌ای از اندیشه بود که مردم و ساکنین استان تهران و یا کسانی که قصد مهاجرت و سکونت از شهرستان‌های مختلف به تهران را داشتند بود.

به گزارش  ایسنا،بنابراعلام مسکن کیان، حال در این مطلب می‌خواهیم کمی بیشتر امکانات فراهم‌شده در این شهر بپردازیم تا ببینیم پس‌ازاین همه‌سال اندیشه تهران چه تغییراتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مسکن کیان همراه باشید.

فاز یک اندیشه قدیمی‌ترین محله این شهر است و از همان ابتدا سکونت مردم در این محله باعث شد اصلی‌ترین محله شهر اندیشه محسوب شود. از اوایل انقلاب اسلامی که جمعیت اندکی در این شهر سکونت پیداکرده بود هدف مسئولین و سعی آن‌ها بر این بود تا این منطقه با امکانات مناسبی برای زندگی در حومه پایتخت ساخته شود.

به همین دلیل این منطقه با دیگر شهرهای حومه پایتخت تفاوت‌های زیادی دارد در دیگر مطالب به این امکانات که باعث برتری این شهر نسبت به هم‌رده‌های خود در حومه تهران می‌شود هم اشاره‌شده و هم به‌طور کامل پرداخته‌ایم. ولی چرا آپارتمان‌های فاز یک اندیشه نسبت به دیگر محله‌های این شهر معروف‌تر و پرطرفدارتر شده‌اند؟

همان‌طور که می‌دانید فاز یک اندیشه با تفکیک مناسب واحدهای تجاری و اداری از آپارتمان‌های مسکونی تبدیل به محله‌ای شده که تمام نیازهای مردم و ساکنین را در خود برطرف می‌کند. به‌طورکلی می‌توان گفت ازنظر امکانات رفاهی و اجتماعی در فاز یک اندیشه هیچ‌گونه کسری نخواهید یافت که باعث شود برای رفع نیاز خود به فازهای دیگر و یا شهرهای دیگر حومه یا مرکزی تر تهران مراجعه کنید.

خرید آپارتمان در اندیشه بسیار معامله سودمند و محبوبی در بین خریداران و سرمایه‌گذاران بازار مسکن می‌باشد ولی پس از گذشت این سال‌ها همچنان فاز یک اندیشه دارای آمار بیشتری از معاملات روزانه و خریدوفروش آپارتمان در اندیشه می‌باشد.

برخی امکانات فاز یک اندیشه

اگر حتی یک‌بار به‌طور مختصر گردشی در فاز یک شهر اندیشه داشته باشید متوجه خواهید شد که این محله حتی یک کوچه باریک که نتوان به‌راحتی در آن رفت‌وآمد کرد و یا آپارتمان‌های به قول معروف قوطی‌کبریتی در این محله وجود ندارند تا باعث ایجاد شلوغی بیش‌ از حد و در نهایت آزار همسایه‌ها و ساکنین شود.

پی‌ریزی شهر اندیشه و طراحی آن از ابتدا به این صورت بوده که خیابان‌های پهن و آپارتمان‌های متراژ مناسب را می‌توان یکی از نقاط قوت این محله دانست که حتی اگر مجتمع‌های پرجمعیتی در این نقطه از استان تهران ساخته‌ شده‌اند دارای فضای فیزیکی مناسب و جایگاه‌های ویژه‌ای در شهر اندیشه هستند و تمام این موارد تنها با یک‌بار گردش و مشاهده شهر اندیشه مخصوصا فاز یک از نزدیک قابل‌اثبات به همگان است.

فایل آپارتمان در اندیشه به وفور وجود دارد که شما نیز می‌توانید با مراجعه به مسکن کیان در فاز یک اندیشه یعنی بزرگ‌ترین منبع فایلینگ املاک در غرب استان تهران هرگونه آگهی‌  را مشاهده کنید تا از قیمت‌های باور نکردنی و پایین املاک و آپارتمان در این منطقه متعجب شوید و دلیل اصلی این تعجب می‌تواند امکانات فراوان و قابل‌رقابت این آپارتمان‌ها با ساختمان‌ها و املاک منطقه‌های اصلی و مرکزی تر تهران باشد.

سال‌ها همکاری مناسب و قابل‌تحسین سازندگان و مالکان در این شهر امروزه باعث به وجود آمدن چنین آپارتمان‌ها و مجتمع‌هایی شده است که این شهر را به یکی از محبوب‌ترین و همین‌طور از ۱۸ شهر برتر کشور عزیزمان ایران تبدیل کرده است.

سرمایه‌گذاری با خرید آپارتمان در فاز یک اندیشه

در دنیای امروز سرمایه‌گذاری یکی از پرسودترین کارهای ممکن است که می‌تواند دارایی شما را به چندین برابر نیز افزایش دهد اما این کار فقط با داشتن آگاهی کامل و اطلاعات صحیح قابل انجام است.

از قدیم الایام سرمایه‌گذاری در بخش بازار مسکن یکی از پرسودترین انواع سرمایه‌گذاری بوده ولی ما می‌خواهیم این بار به شما سرمایه‌گذاری در املاک شهر اندیشه را پیشنهاد دهیم و اگر مایل به دانستن دلایل ما برای این پیشنهاد هستید می‌توانید با مراجعه به مسکن کیان پاسخ خود را دریافت کنید؛ اما به شما خواهیم گفت که با داشتن کمترین آگاهی نیز می‌توانید با خرید حتی یک واحد آپارتمان در کمترین زمان ممکن بیشترین سود را در این سرمایه‌گذاری کسب کنید.

شهر اندیشه سال‌هاست در حال پیشرفت می‌باشد و این پیشرفت همچنان ادامه خواهد داشت و ما مواردی را در این شهر مشاهده کرده‌ایم که با صرف زمان بسیار اندک و با اعتماد به مشاورین با تجربه ما توانسته‌اند سرمایه خود را چندین برابر کنند.

پس حالا وقت آن رسیده تا با کنار گذاشتن اخبار منفی در مورد بازار مسکن و خرید و فروش آپارتمان کاری را انجام دهید تا سرمایه شما هرروز کم ارزش‌تر نشود و از بازار املاک عقب نمانید.

بزرگ‌ترین منبع فایلینگ املاک و آپارتمان در شهر اندیشه

شما نیز می‌توانید با توجه به شرایط مالی و توانایی پرداخت خود به مسکن کیان در فاز یک اندیشه مراجعه کرده و با صرف کمترین زمان ممکن به یک واحد آپارتمان بسیار مناسب برسید و تجربه‌ای بی‌نظیر را در زمینه خرید و فروش املاک در اندیشه تهران تجربه کنید.

مسکن کیان با نزدیک به دو دهه فعالیت در تمامی محله‌ها و فازهای شهر اندیشه نمایندگی انحصاری برترین سازندگان و فروشندگان اندیشه می‌باشد؛ و همین‌طور بزرگ‌ترین منبع فایلینگ املاک و آپارتمان در اندیشه که با مشاورین حرفه‌ای و باتجربه خود آماده ارائه هرگونه مشاوره و خدمات در زمینه املاک و آپارتمان به شما عزیزان می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسکن کیان خرید آپارتمان در اندیشه آپارتمان در اندیشه املاک و آپارتمان فاز یک اندیشه سرمایه گذاری آپارتمان ها شهر اندیشه مسکن کیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: به منظور جذب سرمایه گذار دو همایش فرصت‌های سرمایه گذاری برای شهر شیشه در هرمزگان برگزار شد که نیاز است، صنایع پایین دست این صنعت بزرگ در استان راه اندازی شود.
عادل شهرزاد گفت: بر همین اساس فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان، امروز در نمایشگاه صنعت شیشه با تکنولوژی روز دنیا برای ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

بیشتر بخوانید؛ بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم گفت: با ایجاد طرح‌های کارخانه شیشه در هرمزگان و نیاز به آشنایی بیشتر سرمایه گذاران این حوزه، از این نمایشگاه بازدید شد.
خلیل قاسمی افزود: در این بازدید از مدیران شرکت شیشه سهند برای سرمایه گذاری در استان دعوت شد.
وی افزود: مذاکراتی برای خرید خط تولید واحد‌های شهر شیشه و واحد‌های پایین دستی این صنعت توسط سرمایه گذاران و مدیران اجرایی با طرف چینی در حاشیه نمایشگاه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟