Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به همراه دکتر هدایت الله جمالی پور استاندار، دکتر عزیز الله افضلی رییس سازمان صمت استان قزوین و جمعی از مسئولان از شرکت بهمن دیزل با ظرفیت اسمی تولید سالانه ۴۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه انواع کامیونت، مینی بوس و ... با اشتغال ۵۷۳ نفر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی گروه بهمن در این بازدید که بیست و پنجم خرداد ماه برگزارشد،  بابک دین پرست و هیات همراه ضمن دیدار با مدیرعامل و بازدید از بخش های متفاوت بهمن دیزل، در جمع مدیران این شرکت حاضر شدند و راهکارهای لازم برای بهبود شرایط و رونق تولید در این مجموعه مورد تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دین پرست در این دیدار در خصوص اهمیت صنعت خودرو گفت: خودروسازی در کشور جزء صنایع قدیمی و پیشران در توسعه اقتصادی کشور محسوب می شود و هر گونه ضربه به این صنعت، خود بخود سایر بخش های صنعتی کشور را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و تحریم شدن مستقیم آن به این دلیل است.

معاون وزیر کشور ضمن اعلام رضایت از طرح های توسعه ای گروه بهمن اظهار کرد: بهمن دیزل در شرایط تحریمی موجود با پیگیری جدی سهامداران و مدیران مجموعه و تامین قطعات مورد نیاز تولید، محصولات با کیفیت داخلی سازی شده تولید می کند که این فعالیت ارزشمند و مایه افتخار است.

دین پرست افزود: بهمن دیزل بایستی با فعال کردن تمام ظرفیت ها از جمله؛ تقویت ظرفیت صادراتی محصولات تولیدی، برنامه ریزی در جهت اقدامات توسعه ای و تلاش در جهت طراحی و تولید محصولات نوین، فعالیت خود را گسترده تر سازد.

معاون هماهنگی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در جریان بازدید از بزرگترین تولیدکننده خودروهای تجاری کشور ضمن آشنایی با برنامه ها و موانع تولید در بهمن دیزل اعلام کرد: در نشست مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد تسهیل به منظور بررسی مسائل اقتصادی استان قزوین، مشکلات اعلام شده بررسی می شود.

لازم به ذکر است در جریان این بازدید دکتر هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین نیز به همراه معاونین خود حضور داشت و دستورات لازم در مورد رفع موانع تولید در استان را به مسئولین مربوطه ابلاغ کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0034nU

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بهمن دیزل بازدید بهمن دیزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه

رویداد دو روزه تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در حالی در شهرک حمل و نقل کالای اهواز برگزار شد که رانندگان خوزستانی این فرصت را یافتند با محصولاتی همچون X9 و امپاور 300BD و FAWJ6 رانندگی و نظرات خود را نسبت به مزیت های این خودرو بیان کنند.

داوود خمودی راننده پایه یک از شهرستان اهواز پس از تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن معتقد است؛ خودروی FAW یک خودروی نرم، مناسب و دارای ترمز بسیار قدرتمند است. 

او همچین کاسه ای بودن سیستم ترمز این خودرو و داشتن سیستم تشخیص نقطه کور برای دور زدن را جزو مزیت‌های خوب این خودروهای سنگین برشمرد.
این راننده اهوازی که رانندگی با خودروهای سنگین متفاوتی را تجربه کرده، بر این نکته نیز تاکید کرد؛ امکانات این خودرو هم مطابق با استاندارد روز دنیا است و در تجربه رانندگی با آن هیچ مشکلی را احساس نکردم.
وی در پایان از خدمات گروه بهمن تشکر کرد و گفت: تولید چنین خودروهای تجاری با کیفیتی می تواند چرخه صنعت حمل و نقل را تسریع و جابجایی بار را سرعت بخشد.
علی خبازیان مسئول لجستیک شرکت شیرین عسل نیز از دیگر رانندگانی بود که توانست با یکی از محصولات تجاری گروه بهمن رانندگی کند؛ او با اشاره به برخورداری این شرکت از40  خودروی FAW گروه بهمن، معتقد بود؛ محصولات تجاری جدیدی که از سوی این شرکت ارائه شده است با خودروهای تجاری قدیمی تر اختلاف زیادی دارد و گیربکس ، شتاب و ترمز آن بسیار خوب است. 

او مهمترین ویژگی این خودروها را ترمز قوی آنها برشمرد و تاکید داشت: این وضعیت موجب می شود به محض اینکه پا از روی پدال برداشته شود، خودرو از  حرکت بایستد که در سربالایی و سرپایینی کنترل خودرو را راحت تر می کند. 

یکی دیگر از رانندگان نیز با یادآوری اینکه خودروهای FAW در تجربه رانندگی انجام شده از نظر رانندگی و امکانات رفاهی قابل قبول است گفت: کیفیت دید ، گیربکس و نیز قدرت موتور این خودرو ها نسبت به خودروهای موجود در بازار بسیار بهتر است. 

این راننده با بیان اینکه بعد از قیمت گذاری این خودروها به دنبال خریداری آن است؛ بیان داشت: مهمترین ویژگی محصولات تجاری بهمن خط خوان و سنسور نور در شب و تونل است که به صورت خودکار انجام می شود. 

او می گوید؛ صندلی های این خودرو از کیفیت خوبی برخودار است و تعبیه جایگاه خواب، کولر، یخچال و... از جمله امکانات مطلوبی است که مدیران گروه بهمن به درستی بر روی آن تمرکز کرده اند چرا که هر راننده ای در جهت رفاه و آسایش خود موافق است خودروی او با امکانات نام برده شده مجهز باشد.
از نظر این راننده کیفیت محصولات تجاری بهمن نسبت به خودروهای موجود در بازار از برتری قابل توجهی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است