Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که «تروریست‌های تحت حمایت ترکیه، پس از آنکه اهالی دو روستای سوریه از باج دادن به آنها خودداری کردند، آنها را هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی کشور سوریه «سانا»،‌ امروز (دوشنبه)،‌گزارش داد «تروریست‌های» تحت حمایت ترکیه، پس از آنکه اهالی روستاهای «جمالو» و «مریکیز» در الحسکه (شمال شرق سوریه) از باج دادن به آنها خودداری کردند، آنها را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع محلی در این خصوص به سانا گزارش دادند که این تروریست‌ها به علت عدم همکاری اهالی روستاهای یادشده با آنها زمین‌‌های کشاورزی آنها را به آتش‌ کشیدند.

این منابع همچنین گزارش دادند که نیروهای ترکیه و مزدوران تحت حمایت آنها با حمله ناگهانی به منزل چند تن از غیرنظامیان روستاهای یادشده، چند تن از این افراد را ربودند. 

در مقابل اهالی منطقه نیز در اعتراض به آتش‌زدن محصولات کشاورزیشان تظاهرات برپا کردند؛ اما نیروهای ترکیه و مزدوران وابسته به این کشور با شلیک گلوله، آنها را متفرق کردند.

سانا در کانال تلگرامی خود نیز نوشت که اهالی این دو روستا راه خودروهای زرهی ترکیه سد و به سمت آنها سنگ پرتاب کردند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه سوریه روستا تروریست ها ترکیه سوریه تروریست ها روستا مزدور تروریست باج شهروند تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد که طی آن راههای تقویت همکاری دوجانبه میان سوریه و عراق را بررسی کردند.

 

اسد تاکید کرد ایستادگی و توانمندی ارتشهای سوریه و عراق پایه و عامل اساسی در تحقق پیروزی ها علیه تروریستها و حامیانشان بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در این دیدار راههای تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه های مبارزه با تروریسم و هماهنگی فعال در خصوص کنترل مرزها و پیگرد گروههای افراطی و بقایای آنها که همچنان برای هدف قرار دادن امنیت سوریه و عراق تلاش می کنند، بررسی شد.

اسد گفت تروریسم، کشتار و خونریزی را در هر نقطه از جهان در پیش گرفته است، حامیان تروریسم در عراق و سوریه همان حامیان تروریسم در اماکن دیگر هستند، هر چند اسم و عنوان آن گروههای تروریستی متعدد باشد.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد