Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@16:53:39 GMT

مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۲۷۸۹

مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری لغو شد

مسابقات دوچرخه سواری احمدآباد مستوفی که قرار بود روز جمعه 30 خرداد برگزار شود، به یکباره از سوی بخشداری احمدآباد مستوفی لغو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، نامه لغو مسابقات در حالی امروز از سوی بخشداری احمدآباد مستوفی به فدراسیون ارسال شد که پیش از این نمایندگان این فدراسیون، جلسات متعدد و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری این مسابقات با بخشدار احمدآباد مستوفی برگزار کرده و آنها با پذیرفتن شرایط میزبانی مسابقات، مقرر کرده بودند اقدامات لازم را جهت برگزاری این مسابقه انجام دهند، اما به یک باره لغو رقابت‌ها را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون در نظر داشت با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی سه ماهه اخیر مسابقات، برای بالا نگه داشتن سطح آمادگی و انگیزه لازم دوچرخه سواران برای مسابقات آتی این رقابت جایزه بزرگ را برگزار کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دوچرخه سواری جایزه احمدآباد مستوفی رقابت دوچرخه سواری جایزه رقابت فدراسیون احمدآباد مستوفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بینالود اختصاص یافته که ۱۰۰ قطعه زمین از این تعداد برای طرح جوانی جمعیت امروز میان خانواده‌های واجد شرایط دارای چهار فرزند قرعه کشی شد.

او افزود: پارسال نیز بیش از ۶۰۰ قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر ملک آباد اختصاص یافت و به متقاضیان واگذار شد که متاسفانه هنوز ۳۶۰ متقاضی پی ریزی یا همان فونداسیون این واحد‌ها را آغاز نکرده اند.

فرماندار مشهد ادامه داد: طی ۲۳ سال گذشته متاسفانه زمین در شهر ملک آباد برای طرح‌های مسکن دولت‌های گذشته تامین نشده بود که با اهتمام ویژه این دولت ۲۳ هکتار زمین در قالب ۲ پهنه به محدوده شهر ملک آباد الحاق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس