Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان از شکار غیرقانونی و قاچاق پرندگان شکاری استان به کشورهای حاشیه خلیج فارس خبر داد و گفت: باید تشکل‌های مردمی در این باره ورود و برای افزایش آگاهی‌های حقوقی مردم تلاش کنند. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در نشست هم‌اندیشی با سمن‌ها اظهار داشت: آماده دریافت گزارش‌های مردمی به‌ویژه سمن‌ها درباره مفاسد اقتصادی و تخلف‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگروه گسترش عدل و آزادی‌های مشروع هم در دادگستری استان تشکیل شده است که یکی از ماموریت‌های آن پیگیری و بررسی گزارش‌های مردمی درباره تخلف‌ها و مفاسد اقتصادی است.

باند حرفه‌ای قاچاق پرندگان شکاری در استان بوشهر متلاشی شدبوشهر| متخلفان زنده‌گیری پرندگان شکاری دستگیر شدندآنفلوانزا و نیوکاسل، سوغات قاچاقچیان پرندگان شکاری برای کشورهای اطراف

هاشمیان ادامه داد: در دو جلسه این کارگروه که از ابتدای امسال تشکیل شده، گزارش‌های مردمی مربوط به سایت پسماند آزادشهر و واگذاری اراضی دولتی در راه و شهرسازی استان بررسی شده است که برای موضوع واگذاری اراضی دولتی در دادسرای مرکز استان پرونده تشکیل شد.

این مقام ارشد قضائی استان گفت: پارسال نیز با شکایت یکی از سمن‌های زیست محیطی برای مدیرکل سابق محیط زیست استان در دادسرای گرگان پرونده تشکیل شد که در حال رسیدگی است.

هاشمیان افزود: در قانون آیین دادرسی کیفری، تشکل‌ها هم می‌توانند در امور عمومی مطالبه‌گر باشند و بر علیه دستگاه‌ها و افراد متخلف اقامه دعوی کنند.

وی بیان داشت: تخریب مراتع و شکار و قاچاق پرندگان شکاری استان به کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله مواردی است که باید تشکل‌های مردمی در این باره ورود و برای افزایش آگاهی‌های حقوقی مردم تلاش کنند.

هاشمیان در ادامه بر حمایت دستگاه قضائی از افرادی که تخلف‌ها و مفاسد اقتصادی را گزارش می‌کنند تاکید کرد و گفت: سوت زنانی که از مسیر قانونی و مستدل تخلف‌ها را گزارش کنند از حمایت دستگاه قضائی بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهارداشت: سمن‌ها می‌توانند تخلفات را به شماره 09111756114 پیامک کنند یا در سامانه سجام ثبت کنند و گزارش‌های دریافتی هم بررسی و پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/582/ح

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق پرندگان شکاری تخلف ها سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر توسط موشک ایرانی

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 69 موشک ضدکشتی «خلیج فارس»، یک موشک شبه‌بالستیک تک‌مرحله‌ای سوخت جامد با بردی تقریباً ۳۰۰ کیلومتری است و می‌تواند سر جنگی ۶۵۰ کیلوگرمی را با خود حمل کند. «خلیج فارس» که بر پایه‌ موشک «فاتح-۱۱۰» ساخته شده، به سامانه‌ هدایت با قابلیت «گریز از رهگیری» مجهز است. لحظه تست این موشک برای هدف قرار گرفتن مدل ناو هواپیمابر را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر توسط موشک ایرانی
  • لحظات تست هدف قرار دادن ناوهواپیمابر
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • شکار پهپاد آمریکایی در آسمان یمن
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان