Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرسان سازمان تجارت جهانی برای رسیدگی به اتهامات مطرح شده علیه یک شاهزاده سعودی که در صدد خرید سهام باشگاه نیوکاسل است، وارد عمل شده‌اند. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس، پروژه 300 میلیون پوندی انتقال مالکیت باشگاه نیوکاسل به کنسرسیوم وابسته به محمدبن‌سلمان شاهزاده سعودی با مانعی جدید و بزرگ مواجه شده است، چرا که سازمان جهانی برای رسیدگی به اتهامات وارده علیه سعودی‌ها به خاطر سرقت تلویزیونی دست به کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی طولانی است که مایک اشلی مالک بدنام باشگاه نیوکاسل موافقت خود را با فروش این باشگاه به کنسرسیوم تحت مدیریت آماندا استیولی اعلام کرده اما رسمی شدن این انتقال منوط به موافقت سازمان لیگ برتر انگلیس است. از آنجایی که سرقت‌های تلویزیونی شبکه سعودی beoutQ شامل بازی‌های لیگ برتر انگلیس هم می‌شود، کار انتقال مالکیت باشگاه نیوکاسل گره خورده است. در این میان هم بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد و شخصیت‌های ورزشی برجسته انگلیس مخالفت خود را با باز شدن پای سعودی‌ها به فوتبال انگلیس به دلیل متهم بودن‌شان به پخش غیرقانونی بازی‌های فوتبال اروپا و همچنین ماجرا قتل جمال خاشقچی (خبرنگار سعودی در سفارت عربستان در استانبول) اعلام کرده‌اند.

شدت مخالفت‌ها با انتقال مالکیت باشگاه منطقه تین‌ساید انگلیس به سعودی‌ها به جایی رسیده که بازرسان سازمان تجارت جهانی نیز تحقیقاتی را برای رسیدگی به اتهامات علیه مشتری جدید باشگاه انگلیس آغاز کرده است. در واقع پس از رد شدن ادعاهای مطرح شده از سوی مقامات سازمان لیگ برتر انگلیس و سازمان لیگ فوتبال اسپانیا از سوی مراجع قضایی و وکلای عربستانی، حالا سازمان تجارت جهانی خودش شروع به بررسی پرونده کرده است و گویا مدارکی هم که تأیید کننده سرقت تلویزیونی سعودی‌هاست وجود دارد و ثابت می‌کند که پخش غیرقانونی مسابقات فوتبال توسط شبکه beoutQ میلیون‌ها پوند به فیفا، یوفا و اتحادیه فوتبال انگلیس ضرر مالی زده است.

احتمال لغو پروژه خرید نیوکاسل توسط بن‌سلمان به خاطر شکایت لیگ برتر انگلیس

این تحقیقات انتقال مالکیت باشگاه نیوکاسل به کنسرسیوم وابسته به محمد بن‌سلمان را به شدت در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. روبرتو آزاودو، رئیس سازمان تجارت جهانی در این خصوص گفت: توافق ما در مورد حقوق دارایی‌های معنوی کاملاً روشن است. زمانی که پای عملکرد اقتصاد جهانی در میان باشد، ما به این حقوق به چشم حقوقی بنیادین نگاه می‌کنیم. این مقررات به صورت تصادفی وضع نشده‌اند بلکه باید رعایت شوند. تمامی اعضا متوجه این موضوع هستند که باید به شرایط استثنایی رسیدگی شود. این نزاع حقوقی هم به صورت محرمانه در دست بررسی قرار دارد. یکی از نکات خوب درباره سازمان تجارت جهانی این است که می‌تواند به چنین موضوعات بسیار حساسی رسیدگی کند. در این مورد خاص هم تصمیم‌گیری خواهد شد. اینکه اعضای سازمان چگونه به این فرآیند واکنش نشان دهند کاملاً به خودشان بستگی دارد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس شاهزاده سعودی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس شاهزاده سعودی لیگ برتر انگلیس شاهزاده سعودی سازمان تجارت جهانی لیگ برتر انگلیس شاهزاده سعودی سعودی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید

او از نظر آماری، دومین سرمربی برتر در تاریخ نیوکاسل است.

نیوکاسل با ادی هاو دوباره به تیمی قابل احترام و مستحکم در لیگ برتر تبدیل شده است. آنها در هفته ۳۶ لیگ برتر ۲۰۲۳/۲۴ مقابل برنلی به پیروزی ۴-۱ رسیدند و به رتبه ششم جدول صعود کردند.

به نقل از اوپتا؛ ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید. او در این ۱۰۰ بازی موفق به کسب ۴۹ برد شده است. در تاریخ نیوکاسل در لیگ سطح اول انگلستان فقط کوین کیگان در ۱۰۰ بازی ابتدایی خود به عنوان سرمربی این تیم، رکورد بهتری دارد. (۵۵)

گفتنی است نیوکاسل که فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا حاضر بود، به لطف نتایج درخشان خود در مقطع پایانی فصل احتمالا می تواند در فصل آینده لیگ اروپا به میدان برود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟