Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی علیرغم حضور مستمر در جلسات هیات دولت در مدت تصدی مسئولیت؛ در دو جلسه اخیر اعضای کابینه و ستاد ملی مبارزه با کرونا حضور کم‌رنگی داشته است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی علی رغم حضور مستمر در جلسات هیات دولت در سال‌های اخیر، در دو جلسه اخیر اعضای کابینه و ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش و حضور کم‌رنگی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تصاویر نشان می‌دهد سکاندار بهداشت کشور در دو جلسه اخیر هیات دولت هم حاضر نبوده است.

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که در روز‌های گذشته اخباری از استعفای اجباری و یا اختلاف بین نمکی و روحانی منتشر شد. هر چند وزرات بهداشت طی بیانیه‌ای اظهارات نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی را که بیان کرده بود، «رئیس دفتر رئیس‌جمهور، سعید نمکی را تهدید کرده که در صورتی که با دولت هماهنگ نباشد، باید استعفا کند» را تکذیب کرد، اما اتفاقات اخیر تایید کننده اظهارات ابوالفضل ابوترابی است.

گفتنی است، ۱۵ فروردین‌ماه بود که سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به حسن روحانی تاکید کرد: «متأسفانه ناگهان اخیرا بدون اطلاع ستاد، نامه‌ای توسط قائم مقام محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت (سرپرست کنونی و وزارت صمت) به کلیه استان‌ها ابلاغ شده که عملا دستور العمل اداری برای بازگشایی کلیه مشاغل و مراکز کسب و کار تلقی می‌شود که این شیوه با نقش، مسئولیت و جایگاه ستاد ملی مقابله با کرونا مغایرت دارد.»

نمکی در این نامه ضمن هشدار نسبت به عواقب این دستورالعمل نوشت: قویا اعلام می‌کنیم هرگونه تصمیم آتش به اختیار توسط هر دستگاه دولتی، غیر دولتی، فرهنگی و مذهبی که مورد تایید نباشد، شعله هایش به سرعت دامن نظام سلامت و اقتصاد کشور را خواهد گرفت.

حال با گذشت قریب به ۶۰ روز از این نامه شاهد روند صعودی فوتی‌های ویروس کرونا هستیم. این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که روحانی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از بازگشایی قهوه‌خانه‌ها به عنوان یکی از بستر‌های محتمل انتقال این ویروس خبر داد.   گفتنی است تا کنون هیچ نهاد رسمی استفعای وزیر بهداشت را تایید نکرده است. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر بهداشت نمکی دولت مبارزه با کرونا وزیر بهداشت سعید نمکی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است