Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، احمد جعفری، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورا‌های حل اختلاف گلستان گفت: این پرونده با عنوان مطالبه طلب به مدت دوسال است که در جریان رسیدگی است و رای نیز صادر و در شعبه سوم اجرای احکام بود.

جعفری افزود: خوشبختانه صبح امروز با پادرمیانی و نشست‌هایی که قاضی و سرپرست شورای حل اختلاف مرکز استان با شاکی این پرونده داشت، شاکی بزرگوارانه از حق خود گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روح الله امیری قاضی و سرپرست شورای حل اختلاف شهرستان گرگان با اشاره به اینکه مردم شورا را از خود می‌دانند و به ما اعتماد دارند، افزود:نظر به مردمی بودن نهاد شورا‌های حل اختلاف احتمال سازش طرفین در آن بیشتر خواهد بود و احساس رضایتمندی و آسودگی خاطر را در طرفین ایجاد خواهد کرد.

امیری با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۶۳ درصد پرونده‌های ورودی به شعب شورای حل اختلاف گرگان با صلح و آشتی بسته شده، گفت: شورای حل اختلاف نهادی برخاسته از دل مردم و برای مردم است و در راستای هدف والای خود یعنی صلح و سازش قدم برمی دارد، عموما اختلافات و دعاوی باصبر و دعوت از صاحبان کلام و نفوذ در بین طوایف و خانواده‌ها و اعضای شعب پس از چند جلسه به سازش ختم می‌شود.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صلح و سازش شورای حل اختلاف شورای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید فلاح مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بروجن به پرونده قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن به ارزش ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، راننده خودرو حامل این کالاها را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش این محموله و همچنین پرداخت ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال معادل ارزش کالا در ازای خودرو حامل محکوم و در مجموع متهم ردیف اول به پرداخت ۴۷ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گفته فلاح، ماموران نیروی انتظامی در محور لردگان-بروجن از یک کامیون، محموله قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093911

دیگر خبرها

  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال