Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری، شرکت آب منطقه‌ای لرستان موظف است هرچه زودتر عملیت لایروبی برخی رودخانه ها در حریم شهرها و روستاها را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «گودرز امیری»، امروز(26خرداد) در جلسه شورای معادن لرستان اظهار داشت: متأسفانه برخی از شرکت‌های شن و ماسه به دلیل نارضایتی از قیمت محل کار خود را تعطیل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با تأکید بر اینکه سازمان صمت نسبت به لغو مجوز این واحدها اقدام و یا با جلوگیری از برداشت آن شرکت از رودخانه نسبت به جریمه آن اقدام کند، ادامه داد: در صورت امکان با فراخوان، مجوزها به افراد واجد شرایط دیگری واگذار شود.

 

وی فعالیت شرکت‌های شن و ماسه رودخانه‌ای را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد و افزود: شن و ماسه در سطح استان به اندازه کافی تولید نمی‌شود و قیمت مقدار قابل توجه‌ای هم که وجود دارد نیز بالا است.

 

امیری تأکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت تا پایان هفته آینده باید قیمت نهایی شن و ماسه را اعلام کند.

 

وی با تأکید بر ضرورت انجام مراحل لایروبی و واگذاری عملیات به پیمانکار واجد شرایط از سوی شرکت آب منطقه‌ای لرستان در برخی روستاها، یادآور شد: لایروبی برخی رودخانه‌ها در حریم شهرهای نورآباد، پلدختر و دیگر شهرستان‌ ها باید انجام شود.

 

امیری تأکید کرد: سازمان صمت لرستان نسبت به حل مشکل روستای برخوردار در زمینه سایت شن و ماسه شهرستان نورآباد باید هرچه زودتر چاره اندیشی کند.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: برداشت شن و ماسه لایروبی رودخانه ها شن و ماسه شن و ماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم

استاندار لرستان به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی و برقراری رفاه اجتماعی در این استان تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت در مراسم گرامی‌داشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند.

او اضافه کرد: اعضای شورا برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام‌شده، ادامه‌ کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت لرستان منابع شناخت هستند.

اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور

استاندار لرستان با تأکید به خدمت شوراها به حوزه‌های شهری و روستایی، عنوان کرد: اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی این استان در برقرار شود.

شفقت بیان کرد: مشکلات موجود در لرستان به فعالیت و توسعه در حوزه زیرساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال و فعالیت  کسب‌وکار نیاز دارد.

او خاطرنشان کرد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌‌وکار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقای سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

استاندار لرستان با اشاره به فراهم‌کردن زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی در این استان، تأکید کرد: تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی  و مشارکت مردم بسیار مهم است.

شفقت لازمۀ پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونان خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • تأکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت در استان
  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی