Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) به‌صورت استودیویی در حرم مطهر امام رضا (ع)، گفت: برنامه‌‏های عزاداری شهادت امام ششم (ع) در حرم مطهر رضوی در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه همین هفته برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درباره برنامه شب شهادت امام صادق (ع)، افزود: مراسم شب شهادت ششمین امام شیعیان، سه‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین‌الله آغاز خواهد شد و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت (ع) به مدیحه‌سرایی و روضه‎خوانی خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: تعظیم شعائر اسلامی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آستان قدس رضوی معرفی و اعلام کرد: مراسم روز شهادت امام صادق (ع) رأس ساعت ۱۱ صبح با قرائت قرآن و زیارت امین‌الله آغاز خواهد شد و در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین رجایی خراسانی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

حجت الاسلام گنابادی نژاد بیان کرد: برنامه مراسم غروب شهادت امام صادق (ع) نیز چهارشنبه ساعت ۱۹ با سخنرانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: ویژه‌برنامه شام شهادت این امام همام نیز ساعت ۲۳:۴۵ با حضور مداحانی، چون سعید حدادیان، محمدحسین حدادیان و سید مهدی رضایی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تاکید کرد: زائرانی که داخل حرم مشرف هستند و مخاطبان خارج از حرم می‌توانند کلیه این برنامه‌ها را از طریق نمایشگر‌های حرم، سایت رضوی تی وی و رسانه ملی مشاهده کنند.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی شهادت امام صادق استودیوی ائمه اطهار رسانه ملی شهادت امام صادق آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)

رادیو گلستان ویژه برنامه «خورشید علم» را از ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه به تهیه کنندگی سونیا سعادت فر و گویندگی فاطمه شاه حسینی و نویسندگی احمدرضا جندقی در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان تقدیم شنوندگان همیشه همراه می‌شود.

این برنامه با بخش‌هایی از جمله واکاوی الگوپذیری از شخصیت علمی، فرهنگی و عرفانی آن امام همام، بررسی ابعاد مختلف زندگی ایشان، تاثیر امام جعفر صادق (ع) در فرهنگ سازی و تغییر سبک زندگی در زمان خودشان، ارائه راهکار برای زندگی در قالب نصایح، مداحی، گزارش مردمی و ... است.

معاونت سیما نیز ویژه برنامه «صبح صادق» را در روز جمعه از ساعت ۲۰:۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین گلی خطیر روی آنتن می‌برد.

 این برنامه با بخش‌های مختلفی از جمله کارشناس مذهبی، مداحی، شعر خوانی و ... با اجرای مرتضی سایری تقدیم عزاداران آن امام همام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)