Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ تمرکزش روی کسب پیروزی و قهرمانی در بوندسلیگا است. 

طرفداری -  در هفته سی و دوم مسابقات بوندسلیگا، بایرن مونیخ مهمان وردربرمن خواهد بود. در این دیدار بایرن مونیخ در صورت کسب پیروزی، برای هشتمین بار متوالی فاتح بوندسلیگا خواهد شد. به گزارش وب سایت بایرن مونیخ، هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ تمام مسابقات را جدی می گیرد

باید در بازی برابر وردربرمن، مثل گذشته باانگیزه، متعهد و حرفه ای باشیم. دو تغییر در ترکیب خواهیم داشت که البته همه انتظارش را دارند؛ مولر و لواندوفسکی به ترکیب باز می گردند. امروز تمرین کردم و حس نکردم که بازیکنانم خسته باشند. هنوز 24 ساعت دیگر برای ریکاوری فرصت داریم. منتظر برگزاری همه مسابقات هستم و همه بازی ها را جدی می گیریم. می خواهیم فردا سه امتیاز را کسب کنیم و قهرمان شویم. به نحوه جشن گرفتن فکر نمی کنم. کاتلین کروگر به ما خواهد گفت چگونه می توانیم جشن را برگزار کنیم اما ابتدا باید برابر وردربرمن پیروز شویم. نداشتن مراسم آبجوپاشی؟ بله، خوشحال می شوم این اتفاق رخ ندهد.

وضعیت مصدومان بایرن مونیخ 

 خاوی مارتینز مشکلات گوارشی دارد و باید ببینیم وضعیت او چه می شود. زیرکزی که روز شنبه تعویض شد، با مشکلات عضلانی روبرو شده است و صد درصد آماده نیست. پریشیچ با مصدومیتی خفیف روبرو شده اما تصور می کنم همه بازیکنان مان را در سفر به برمن همراه خواهیم داشت. بازگشت نیکلاس زوله؟ هدف ما این است که او ماه آگوست بازگردد. زوله و کوتینیو دومین تست کرونا را در آگزبورگ دادند و پنج شنبه می توانند تمرین کنند. منتظر آن ها در تمرینات هستیم. 

 هر تیمی دوست دارد لوکاس هرناندز را داشته باشد

شایعات جدایی لوکاس هرناندز از بایرن مونیخ؟ چیزی در این باره نمی دانم چون او با ما قرارداد دارد. لوکاس هرناندز دوران سختی را سپری کرده و مصدوم بوده است. هر بازیکنی به هماهنگی نیاز دارد اما هرناندز آن هماهنگی لازم را نداشته است. خط دفاعی متشکل از پاوار، دیویس، آلابا و بواتنگ خیلی خوب کار کرده است. لوکاس هم قطعا یک بازیکن حرفه ای است. از تعهد و تلاش هرناندز در تمرینات لذت می برم. اگر مربی باشید، می خواهید بازیکنی چون لوکاس هرناندز در ترکیب خود داشته باشید و قطعا من از پتانسیل بالای او آگاه هستم.

وردربرمن تا هفته آخر برای بقا شانس دارد؛ بایرن مونیخ به آن ها هدیه ای نمی دهد 

سقوط وردربرمن؟ آن ها قبلا برای قهرمانی در بوندس لیگا می جنگیدند و قبلا الگویی برای سایر باشگاه ها بودند. فلوریان کوفلت، سرمربی وردربرمن همچنان دارد خوب کار می کند و تا بازی آخر، فرصت ماندن در لیگ را دارند. با این حال ما به خودمان توجه داریم و نمی خواهیم به آن ها هدیه ای بدهیم. آیا قهرمان نشدن در لیگ قهرمانان با این فرم عالی مایه شرم خواهد بود؟ می دانیم که اول باید بوندس لیگا را به پایان برسانیم، سپس در فینال جام حذفی به میدان برویم و پس از یک دوره استراحت در لیگ قهرمانان شرکت کنیم. بنابراین فعلا به لیگ قهرمانان فکر نمی کنم. این وقفه مجدد می تواند مزیتی برای ما باشد زیرا برخی از بازیکنان مصدوم خود را در اختیار خواهیم داشت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوکاس هرناندز بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز شنبه در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید روبروی وستهم به میدان برود و امیدوار است که بتواند برابر این تیم به پیروزی برسد و منتظر لغزش آرسنال و منچسترسیتی برای بازگشت به صدر جدول باشد.

دو شکست متوالی باعث شد که آنها از صدر جدول فاصله بگیرند و حالا تنها به امتیاز از دست دادن دو رقیبی امیدوار هستند که شاید اتفاقی غیر ممکن و بسیار دشوار در هفته‌های پایانی لیگ برتر انگلیس به نظر برسد.

کلوپ در آستانه این بازی حساس و مهم به تی ان تی اسپورت گفت:«آیا در این لحظه باور دارم که ما قهرمان خواهیم شد؟ نه چون جدول و شرایط چنین چیزی را به ما نمی‌گوید اما آیا این مشکل بزرگی است؟ این طور فکر نمی‌کنم.

مسئله اتفاقی نیست که  قرار است پس از بازی بعدی ما در لیگ برتر رخ بدهد، بلکه مسئله خود بازی بعدی است که در پیش داریم. آیا ممکن است که آرسنال و سیتی در دو بازی شکست بخورند؟ بعید است اما ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد.

آیا ممکن است که لیورپول در هر چهار بازی به پیروزی برسد؟ بله، قبلا هم این کارو انجام داده‌ایم. بنابراین نمی‌توانم بگویم که ما هیچ شانسی نداریم. دیگر کنترل اوضاع در دست ما نیست و اتفاق‌های زیادی باید رخ دهد، بنابراین ما فقط باید منتظر باشیم.»

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!