Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@23:14:46 GMT

وزیر بهداشت رفتنی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۳۸۹۳

صراط:  سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی علی رغم حضور مستمر در جلسات هیات دولت در سال‌های اخیر، در دو جلسه اخیر اعضای کابینه و ستاد ملی مبارزه با کرونا نقش و حضور کم‌رنگی داشته است. همچنین تصاویر نشان می‌دهد سکاندار بهداشت کشور در دو جلسه اخیر هیات دولت هم حاضر نبوده است.


به گزارش فارس،این موضوع در حالی اتفاق افتاد که در روز‌های گذشته اخباری از استعفای اجباری و یا اختلاف بین نمکی و روحانی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند وزرات بهداشت طی بیانیه‌ای اظهارات نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی را که بیان کرده بود، «رئیس دفتر رئیس‌جمهور، سعید نمکی را تهدید کرده که در صورتی که با دولت هماهنگ نباشد، باید استعفا کند» را تکذیب کرد، اما اتفاقات اخیر تایید کننده اظهارات ابوالفضل ابوترابی است.

گفتنی است، ۱۵ فروردین‌ماه بود که سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به حسن روحانی تاکید کرد: «متأسفانه ناگهان اخیرا بدون اطلاع ستاد، نامه‌ای توسط قائم مقام محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت (سرپرست کنونی و وزارت صمت) به کلیه استان‌ها ابلاغ شده که عملا دستور العمل اداری برای بازگشایی کلیه مشاغل و مراکز کسب و کار تلقی می‌شود که این شیوه با نقش، مسئولیت و جایگاه ستاد ملی مقابله با کرونا مغایرت دارد.»

نمکی در این نامه ضمن هشدار نسبت به عواقب این دستورالعمل نوشت: قویا اعلام می‌کنیم هرگونه تصمیم آتش به اختیار توسط هر دستگاه دولتی، غیر دولتی، فرهنگی و مذهبی که مورد تایید نباشد، شعله هایش به سرعت دامن نظام سلامت و اقتصاد کشور را خواهد گرفت.

حال با گذشت قریب به ۶۰ روز از این نامه شاهد روند صعودی فوتی‌های ویروس کرونا هستیم. این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که روحانی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از بازگشایی قهوه‌خانه‌ها به عنوان یکی از بستر‌های محتمل انتقال این ویروس خبر داد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سعید نمکی وزیر بهداشت هیات دولت ستاد ملی مبارزه با کرونا صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است