Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع به خبرگزاری سی‌ان‌ان گفت سفارت آمریکا در سئول اطلاعیه‌ای از طبقه هفتم وزارت خارجه -که دفتر کار پامپئو در آن قرار دارد- دریافت کرده که در آن از این سفارخانه خواسته شده این لوح پایین آورده شود. 

شبکه خبری سی‌ان‌ان می‌گوید این لوح را «هری هریس»، سفیر آمریکا در کره جنوبی روز شنبه بر روی دیوار ساختمان سفارت نصب کرده بود 

وزارت خارجه آمریکا در اطلاعیه‌ش درباره دلیل این تصمیم نوشته «زندگی سیاهان اهمیت دارد» یک سازمان غیرانتفاعی است و دولت آمریکا از کمک به این گروه یا ارتقاء جایگاه هیچ سازمان خاصی حمایت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سفارت آمریکا در کره جنوبی روز شنبه در پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد برای «همبستگی با آمریکایی‌هایی که در حال اعتراض و سوگواری هستند» این لوح را بر بالای ساختمان سفارت نصب کرده است. 

در حال تکمیل...

310311

کد خبر 1399949

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ بیست و هفتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک 1402 شاهد حضور پررنگ سفیران و مقامات بین المللی از کشورهای مختلف بود.
از این بین می توان دکتر موسوی مدیر کل اداره امور مرزی و حقوقی وزارت امور خارجه، هماهنگ کننده امور دانشگاهی سفارت فرانسه، سفیرکشور بولیوی، مشاور نظامی سفارت ونزوئلا، ، دبیر دوم سفارت عراق، دبیر دوم سفارت هند، رایزن عمرانی سفارت کره جنوبی و وزیرمختار سفارت اندونزی و نمایندگان سفارت آفریقای جنوبی را نام برد.
تکین حسنو، رییس کمیته توسعه پایدار سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) و سرپرست ریاست کمیته انرژی، معدن محیط زیست اکو، نورلان داریمو، برنامه ریز و هماهنگ کننده کمیته ژئوماتیک اکو، معاون کمیته منابع انسانی و توسعه پایدار اکو، دکتر محقق، هماهنگ کننده ارشد مرکز توسعه مدیریت کاهش بلایا در آسیا و اقیانوسیه (اپدیم) نیز از حاضرین در همایش بودند و همچنین از بخش های مختلف نمایشگاه نیز بازدید کردند.تا از نزدیک با توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی آشنا شوند.
شایان ذکر است سازمان نقشه برداری کشور در راستای صدور خدمات فنی و مهندسی به سایر کشورها، گام های مؤثری برداشته که از آن جمله می توان به انعقاد تفاهم نامه همکاری با جمهوری تاجیکستان و بررسی صدور خدمات فنی مهندسی به کشور ترکمنستان اشاره کرد، برای تحقق این مهم؛ اقدامات بین المللی جهت توسعه تعاملات برون مرزی به انجام رسانده است. گفتنی است سازمان نقشه برداری کشور در جوامع بین المللی حضور چشمگیری دارد . این سازمان عضو کمیته منابع انسانی و توسعه پایدار (اکو) و عضو کمیته معدن، انرژی و محیط زیست سازمان همکاری های اقتصادی (اکو)، عضو هیئت رئیسه و رییس کارگروه کارگروه تلفیق داده های مکانی و آماری کمیته جهانی سازمان ملل متحد در مدیریت جهانی اطلاعات مکانی آسیا و اقیانوسیه (UNGGIM-AP) و تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در مرکز توسعه مدیریت کاهش بلایا در آسیا و اقیانوسیه (اپدیم) می باشد.

دیگر خبرها

  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • دانشگاه کلمبیا دانشجویان معترض حامی فلسطین را تعلیق می‌کند/دانشجویان دانشگاه را تسخیر کردند
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا
  • جمهوری آذربایجان قصد دارد املاک دولتی ایران در باکو را مصادره کند
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین