Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا در کنار تمام مشکلات اقتصادی و اجتماعی که برای سازمان‌ها و شرکت‌ها ایجاد کرده است، دغدغه حفاظت از نیروی انسانی را هم به دغدغه‌های مدیران افزوده است.

البته نکته آن است که هرچند بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها تلاش کرده‌اند تا با پروتکل‌های مشخصی از انتقال بیماری به کارکنانشان جلوگیری کنند، اما پروتکل‌های سازمانی هر قدر هم که هوشمند و حساب شده باشند در مرحله اجرا با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند و امکان پایش دائمی و روزانه وضعیت سلامت کارکنان برای اغلب مدیران سازمان‌ها فراهم نیست!

یکی از نکات مهم در پایش دائمی وضعیت سلامت کارکنان، وجود زیرساخت سیستمی مناسب و هوشمند به منظور دریافت داده‌های روزانه از وضعیت سلامت کارکنان، تحلیل اطلاعات و شناسایی موارد مشکوک جهت انجام اقدامات تامینی و نیز جدا نمودن افراد ناقل یا مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا، از سایر بدنه سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی از کارآفرینان و فعالان استارتاپی باهدف ایجاد این بستر، سامانه "پایشگر سازمانی کرونا" به آدرس irancorona.net را طراحی و به مرحله اجرا درآورده‌اند. سامانه مذکور به صورت وب اپلیکیشن بوده و از طریق لپ تاپ، کامپیوتر سازمان، تبلت و تلفن‌های همراه می‌توان از این سامانه استفاده کرد.

ابتدای هر روز کارکنان مکلف هستند فرم مذکور را که در حدود ۱ دقیقه از آن‌ها زمان می‌گیرد را تکمیل نکنند. اطلاعات مذکور به صورت آنلاین در داشبورد مدیریتی مدیران قرار می‌گیرد و وضعیت سلامت آن‌ها تحلیل می‌شود.

شایان ذکر است بدلیل کاهش محدودیت‌ها و تاکید دائمی بر فاصله‌گذاری اجتماعی، کماکان آمار روزانه ابتلا به این ویروس نشان از این دارد که خطر ابتلا به طور جدی وجود داشته و نمی‌توان از پایش دائمی وضعیت سلامت افرادی که ناچارند روزانه در یک محیط مشترک و در کنار هم حاضر باشند، سهل انگاری کرد.

سامانه مذکور در روز سه شنبه مورخ ۲۷ خرداد ماه، با حضور اصحاب رسانه، مدیران و صاحب‌نظران این حوزه رونمایی خواهد شد.

بیشتربخوانید

آخرین جزئیات از جمع آوری معتادان متجاهر/ تست کرونای ۵۳ معتاد متجاهر در ۱۰ استان مثبت اعلام شد دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی نیاز به تمدید ندارند مخدری در لباس برنج که بسیاری را به کام مرگ می‌کشاند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی کاهش محدودیت ها وضعیت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد

رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه بارش‌های اخیر وضعیت خوبی داشتند، گفت: در رابطه با حقابه هیرمند، حدود ۶۰میلیون مترمکعب آب رهاسازی شده است.

به گزارش مشرق، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: بر اساس توافقات قبلی با هیئت حاکمه افغانستان قرار شد موضوع حقابه تالاب‌ها از بحث قراردادهای قبلی کاملاً تفکیک و جدا شود.

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر وضعیت خوبی داشتند، افزود: در رابطه با حقابه هیرمند، حدود ۶۰ میلیون مترمکعب آب رهاسازی شده است.

رییس سازمان محیط زیست بیان داشت: اگر بتوانیم انحراف به‌سمت گوددره را مسدود کنیم وضعیت تالاب‌ها بهتر و مناسب‌تر خواهد شد.

در حال تکمیل... .

دیگر خبرها

  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • سلاجقه: حدود ۶۰میلیون مترمکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی