Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران بیان کرد که سلامت جامعه مهمتر است.

طرفداری - عبدالله ویسی پس از بازی دوستانه تیم پیکان با شهرخودرو صحبت هایی را در مورد موضعش در مورد ادامه بازی های لیگ برتر گفت. 

عبدالله ویسی پیش از بازی دوستانه تیمش مقابل تیم شهر خودرو، اظهار داشت:

شرایط همه تیم‌ها یکسان است و کار سختی را شروع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان همه تیم‌ها حدود سه ماه استراحت مطلق داشتند و خدا کند که چون آخر فصل است بازیکنان مصدوم نشوند اما آمادگی نسبی برای مسابقات داریم، تا شروع لیگ سه بازی دیگر انجام می‌دهیم، شهر خودرو، استقلال و عقاب و آماده حضور در لیگ می‌شویم.

وی در مورد اینکه ظاهرا باشگاه پیکان و شما گفته‌اید لیگ برگزار نشود، عنوان کرد:

من نگفتم لیگ برگزار نشود از روز اول گفتم سلامت جامعه مهمتر است. الان می‌گویند همه مشاغل آزاد شده‌اند، اما من می‌گویم اگر اتفاق ناگواری برای مقانلو بیفتد چه کسی را در تمرین بگذارم.اگر یک راننده اتوبوس اتفاقی برایش بیفتد یک راننده دیگر می‌تواند ببرد اما من می‌توانم مقانلوی دیگر درست کنم؟ اگر رحمتی شهر خودرو برود می‌توانند رحمتی دیگری را درون دروازه بگذارند؟ وگرنه خون ما رنگین‌تر نیست چشممان کور،‌ وظیفه‌مان است ما هم مثل جامعه وارد عمل می‌شویم اما گفتیم پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود تا اتفاقی برای کسی نیفتد. من مخالف برگزاری لیگ نیستم اما می‌گویم سلامت مهمتر است. اگر بتوانند سلامت جامعه را واقعا تضمین کنند با تمام وجود بازی خواهیم کرد. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در مورد اینکه قرار است تیم ملی در مقدماتی جام جهانی بازی کند و 4 تیم ما در لیگ قهرمانان بازی دارند اگر لیگ نباید چگونه این تیم‌ها آماده شوند، گفت:

من این را نمی‌دانستم ولی وقتی فهمیدم گفتم با تمام وجود در خدمتیم.

ویسی در مورد قرارداد ویلموتس اظهار داشت: ‌

وقتی آگاهی نباشد و با رابطه و شاید دلالیسم یا رابطه بالاتر از آن مربی بیاورند، اینگونه هم می‌شود. چون از قراردادش خبر و اطلاع نداشتیم این بلا سرمان آمد که اتفاق بدی است و امیدوارم این اتفاق دیگر در سطح کشورمان رخ ندهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!

به گزارش "ورزش‌سه"، دقایقی پیش از آغاز نشست خبری عبدالله ویسی که تیمش را آماده مصاف روز آینده برابر تراکتور در ورزشگاه فولاد آرنا می‌کند، خبری روی خروج سایت سازمان لیگ قرار گرفت و بر این اساس عبدالله ویسی به دلیل اظهاراتش پس از تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم در اراک با جریمه ۲ میلیارد تومانی مواجه شد.

این موضوعی بود که ویسی در نشست خبری درباره آن صحبت کرد و واکنش جالب توجهی از سوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به همراه داشت و در واکنش به آن گفت: «من حرفی زدم که به برخی از دوستان برخورد. الان شنیدن که کمیته انضباطی دو میلیارد ریال یا ۲۰۰ میلیون تومان من را جریمه کردند.»

جریمه دو میلیون دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی یکی از سنگین‌ترین جرایم انضباطی تاریخ فوتبال ایران است که باید دید در ادامه چه حواشی دیگری به همراه می‌آورد.

دیگر خبرها

  • عبدالله ویسی: اگر آدم می‌کشتم باید ۸۰۰ میلیون دیه می‌دادم اما ۲ میلیارد جریمه شدم! / فیلم
  • مورد عجیب عبدالله
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!