Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@00:24:49 GMT

مسابقات حفظ سوره یاسین در قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۵۱۱۵

علیرضا وارثی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: مسابقات حفظ سراسری سوره یاسین با همت شورای  فرهنگی ویژه جامعه هدف سازمان بهزیستی در حوزه های توانبخشی و اجتماعی و پرسنل سازمانی در 21 خرداد ماه 99 به صورت غیر حضوری (تلفنی ) با هدف انس با قرآن کریم و ایجاد زمینه های معنوی  بیشتر بین جامعه هدف برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی استان افزود: این طرح از ابتدای اردیبهشت سال جاری با اطلاع رسانی و ثبت نام از متقاضیان شرکت در این طرح آغاز شد و در 21 خردادماه سال جاری نیز با داوری استاد مجید وفاپور از قاریان مطرح استانی و مشاور استاندار در امور قرآنی برگزار شد.

وی یادآور شد: در این طرح حدود 50 نفر از حافظان سوره مبارکه یاسین که جمعی از پرسنل و جامعه هدف سازمان بودند از تمامی رده های سنی  حضور داشتند و اسامی برگزیدگان جهت شرکت در قرعه کشی کشوری به سازمان بهزیستی کشور ارسال شده است که جایزه این مسابقه 5 میلیون ریال وجه نقد می باشد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین بهزیستی جامعه قرآن کریم سوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۵۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 

حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی دو ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان، در رقابت‌های آسیایی به مصاف حریفان می‌روند.

مقاومت قزوین امروز در لیگ دو فوتسال به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم مهداب هلیل جیرفت می‌رود.

این بازی امروز ساعت ۱۸ در شهر جیرفت برگزار می‌شود.

دو ورزشکار استان در رقابت‌های پاراشنا به مصاف حریفان می‌روند

ابوالفضل نصری جیرنده و اکبر کریمی دو ورزشکار استان در رقابت‌های پارا شنا قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به آب می‌زنند.

این رقابت‌ها از امروز تا ۱۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

مهرگان میزبان رقابت‌های آفرود آزاد 

این رقابت‌ها در کلاس‌های تا ۲۵۰۰ سی سی، ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ سی سی، ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ سی سی، استاندارد، آزاد و چهار چرخ با حضور رانندگان ایلام، کرمانشاه، زنجان، خراسان رضوی، البرز و قزوین در ابتدای شهر مهرگان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • (تصاویر) مسابقات آفرود در قزوین
  • مسابقات چند جانبه آفرود – قزوین
  • آغاز مسابقات آفرود در شهر مهرگان قزوین
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • تهدید اتحادیه راه آهن آلمان علیه دولت
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • طریقه خواندن نماز شب و فضیلت آن