Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@08:12:32 GMT

افتتاح گذرگاه جنوبی استان تهران تا آبان ماه

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۵۱۵۱

افتتاح گذرگاه جنوبی استان تهران تا آبان ماه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از آزادراه غدیر که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شد، در جمع خبرنگاران گفت: آزادراه «غدیر» از چهار استان البرز، مرکزی، قم و تهران عبور می‌کند و آزادراه‌های شمالی و جنوبی کشور را به یکدیگر متصل کرده و از بزرگراه‌های گوناگونی عبور می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این آزادراه ۱۵۸ کیلومتر طول دارد و از آبیک در تقاطع آزادراه کرج-قزوین آغاز می‌شود و از منطقه گرمسار در آزادراه قم-گرمسار عبور می‌کند و از کریدورهای حیاتی کشور است.

اسلامی با بیان اینکه این آزادراه ۹۰ دقیقه زمان سفر را برای خودروهای سنگین و ۶۰ دقیقه زمان سفر را برای خودروهای سبک کاهش می‌دهد و رمپ و لوپ‌های این آزادراه بیش از ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر است.

وی گفت: قطعه یک آزادراه غدیر از شهر «آبیک» قزوین تا مسیر «ماهدشت» به «اشتهارد» و قطعه دوم از جاده «اشتهارد- ماهدشت» تا بزرگراه ساوه و قطعه سوم از بزرگراه ساوه تا بزرگراه قم و قطعه چهارم از بزرگراه قم تا «چرمشهر» ادامه داشته و به آزادراه حرم تا حرم متصل می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: این پروژه در آبان ماه با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استان البرز استان تهران راه و شهرسازی رییس جمهور محمدباقر نوبخت محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان البرز گفت: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج قزوین حد فاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج قزوین روان گزارش شده است، بیان کرد: جاده کرج چالوس در محدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است و مسافران باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران