Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@02:31:37 GMT

کهگیلویه و بویراحمد| آتش سوزی جنگل‌های لنده مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۵۲۵۴

کهگیلویه و بویراحمد| آتش سوزی جنگل‌های لنده مهار شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با کمک نیروهای مردمی و بسیج آتش سوزی جنگل‌های شهرستان لنده مهار شد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عزیز فیلی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع شهرستان لنده بامداد با کمک نیروهای مردمی، بسیج، مدیران شهرستانی و سایر نیروهای حاضر در منطقه مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این آتش سوزی از روز گذشته آغاز شده بود، عنوان کرد:  با تلاش جوامع محلی، کارکنان منابع طبیعی، دیده بانان، دهیاران و شوراهای منطقه از گسترش آتش جلوگیری و آن را مهار کردند.

کرمان| مهار آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع شهرستان ارزوئیه نیازمند بالگرد استدستور جهانگیری برای تهیه برنامه جامع مقابله با آتش سوزی در جنگلهاکهگیلویه و بویراحمد| خسارتی به درختان سبز بلوط در آتش سوزی دنا وارد نشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: کارشناسان برای برآورد میزان خسارات ناشی از این آتش‌سوزی به منطقه اعزام شدند و نیروهای منابع طبیعی شهرستان در محل حادثه به حالت آماده‌ باش حضور دارند تا در صورت بروز آتش سوزی احتمالی وارد عمل شوند.

فیلی با تاکید بر اینکه عرصه‌های جنگلی و مرتعی سرمایه‌های ملی بوده و از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، ادامه داد: آموزش و ارتقای آگاهی عمومی تأثیر بسزایی در پیشگیری از وقوع حوادث آتش سوزی در این عرصه‌ها دارد و نقش رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از تلاش تمام نیروهای امدادی و مردمی از جمله مردم منطقه، کارکنان منابع طبیعی، نیروهای بسیج، سمن‌ها، دهیاران و شوراها، کارکنان فرمانداری و...که در عملیات مهار این آتش سوزی در منطقه حضور داشتند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/544/ی

R41452/P/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط آتش سوزی جنگل ها و مراتع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل ها و مراتع آتش سوزی جنگل ها و مراتع کهگیلویه و بویراحمد آتش سوزی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود