Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:15:59 GMT

منچسترسیتی این فصل غیبت سانه را احساس کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۵۲۶۹

منچسترسیتی این فصل غیبت سانه را احساس کرد

مایکل براون، هافبک سابق منچسترسیتی، معتقد است لروی سانه نقشی مهمی در پایان قدرتمندانه این فصل برای تیم پپ گواردیولا دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سانه تابستان قبل در دیدار کامیونیتی شیلد مقابل لیورپول از ناحیه لیگامنت زانو دچار آسیب دیدگی شد و در رقابت های این فصل لیگ برتر حتی یک بازی هم برای آبی ها انجام نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با تعویق رقابت های فصل، او اکنون این فرصت را دارد که در دیدارهای باقی مانده که به زودی آغاز می شود، به میدان برود. این در حالی است که شایعاتی هم در مورد رفتن این ملی پوش آلمانی به بایرن هم به گوش می رسد.

در این بین براون معتقد است که سیتی در این فصل غیبت سانه را احساس کرد و حضور او می تواند ابعاد تازه این به تیم گواردیولا در 9 بازی باقی مانده فصل بدهد.

 

 

او به اسکای اسپورتس گفت:" فکر می کنم غیبت او در این فصل برای منچسترسیتی خیلی احساس شد. شما رحیم استرلینگ را می بینید که از کناره ها حرکت می کند، ریاض محرز و برناردو سیلوا را در کناره ها می بینید اما آنچه لروی سانه با سرعت، قدرت و جهت یابی اش می دهد، متفاوت است.

او می خواهد مدافعان کناری را عقب براند و از کناره ها سانتر کند بنابراین واقعا غیبتش احساس شد. فکر می کنم حضور او برای منچسترسیتی و پپ گواردیولا کلیدی است زیرا می تواند گزینه متفاوتی برای آنها در خط حمله باشد."

منچسترسیتی با 25 امتیاز اختلاف نسبت به لیورپولِ صدرنشین، در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد و شانس چندانی برای دفاع از عنوان قهرمانی اش در رقابت های این فصل ندارد.

لروی سانه منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لروی سانه منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا همین یکی دو هفته قبل جواد نکونام اصلا در کنفرانس های خبری شرکت نمی کرد که این موضوع اعتراض نمایندگان رسانه ها را در پی داشت تا جایی که سازمان لیگ ادعا کرد پرونده این مربی را به کمیته انضباطی ارسال کرده است اما در سایه حرکت نکونام چند مربی دیگر هم از فرصت استفاده کرده و به قانونی که سازمان لیگ فوتبال آن را سالها است مصوب کرده بی توجهی کردند.

یکی از این مربیان ساکت الهامی است که از روزی که هدایت نساجی را بر عهده گرفته مصطفی صداقت را به جای خود راهی کنفرانس های خبری می کند. البته الهامی دو سه هفته محروم بود اما وی به جز آن چند هفته در نشست های خبری قبل و بعد از بازی ها اصلا شرکت نکرده است. جالب اینجا است که خبرنگاران استانی هم در این شرایط بیشتر جنبه هوادار پیدا می کنند و اصلا ایرادی به عدم رعایت قانون به سرمربیان نمی گیرند و در مازندران هم دقیقا این اتفاق برای الهامی رخ داده است.

دیگر مربی که در این هفته ها در نشست های خبری شرکت نمی کند مسعود شجاعی است. مربی جوان هوادار هم که ظاهرا از بزرگتر های خود در مربیگری غیبت در کنفرانس خبری را یاد گرفته به جای خود محمود شجاعی برادرش را راهی نشست خبری می کند و جالب اینجا است که مدیران رسانه ای باشگاه ها هم نقشی در اجرای قانون سازمان لیگ برای حضور سرمربیان تیم خود در نشست های خبری ایفا نمی کنند. همین عدم بی توجهی باعث شده مربی مثل عنایتی در کنفرانس خبری با عصبانیت اعلام کند او هم منبعد پزشک تیمش را به نشست های خبری خواهد فرستاد.

اینکه مربیانی چون اوسمار ویرا، ژوزه مورایس،ماریوس اوزونیدیس، سعید دقیقی، محرم نویدکیا، محمد ربیعی، مجتبی حسینی، مهدی تارتار و ... در کنفرانس های خبری در هر شرایطی شرکت می کنند ولی بقیه مربیان خود را ملزم به قوانین سازمان لیگ فوتبال ایران نمی دانند نکته ای است که حتما باید توسط کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که برای اجرای دقیق و نظارت در فوتبال تشکیل شده، چه در این هفته های آخر و چه از ابتدای فصل آینده مورد بررسی قرار بگیرد چرا که سازمان لیگ اصلا در این زمینه رفتاری  محکم از خود نشان نداده و به نظر خون یکسری از مربیان از بقیه که اجرای قانون می کنند رنگین تر است!

به صحبت های معسود شجاعی در یکی از معدود نشست های خبری که شرکت کرده دقت کنید: او رسما اعلام می کند نیازی نمی بیند هر هفته حرف های تکراری بزند اما ظاهرا شجاعی که مرتب از حرفه بودن حرف می زند  نمی داند حضور در نشست های خبری یکی از قوانین مسابقات لیگ برتر است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد