Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره بازی تدارکاتی با تیم نفت مسجد سلیمان و اینکه تیم‌های نفتی چرا بی پول هستند، گفت: بازی تدارکاتی بین ۲ تیم نفتی بی پول و فقیر برگزار شد. موضوع بی پولی تیم‌های نفتی را از مسئولان جویا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افاضلی درباره وضعیت تیم پارس جنوبی جم در دوران کرونایی بیان کرد: شرایط ما به صورتی است که به نان شب محتاج هستیم و بازیکنان ما حدود ۵ ماه است که دریافتی نداشته اند و بعضی دیگر هم  حدود یک سال حقوق خود را نگرفته اند. بازیکنان، ماساژور و فیزیوتراپ تیم ما کار خود را انجام داده اند، اما بابت فعالیت خود پولی دریافت نکرده اند. من شنیدم کارگروهی تشکیل شده است تا این موضوع را بررسی کند، اما کارگروه برای پالایشگاه است. مردم شهر جم تیم خود را دوست دارند و قصد داریم که با حفظ تیم در لیگ برتر باعث خوشحالی هواداران شویم. اتفاقی که رخ داده این است که ما غذا و آذوقه نداریم و در حل مسائل اولیه خود مانده ایم و توقع دارند که کارمان را به خوبی انجام بدهیم.

وزارت نفت به صورت علنی بگوید قصد تیمداری ندارد 

او افزود: من همین اتفاق را در تیم نفت تهران هم دیدم. به نظرم اگر وزارت نفت  قصد تیمداری ندارد به صورت علنی و واضح  این موضوع را بگوید. همچنین وزارتخانه به جای اینکه قایم شود بیرون بیاد و بگوید که نمی‌تواند تیم را اداره کند  و به مردم منطقه بیان کند که خودشان فکری به حال تیم خود کنند و این کار سختی نیست. زمانی که ارگانی سیاستی را در پیش می‌گیرد باید پایبند به آن باشد و مسئولان وزارت نفت بیایند و حرفشان را بزنند و آنقدر ما را اذیت نکنند.

مبلغی از بودجه ۱۲ میلیاردی به ما نمی دهند

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: ما بازیکنی در تیم داریم که رباط صلیبی پاره کرده است و ۳ ماه و نیم منتظر بلیت است تا به برزیل برود، اما نتوانستیم برایش بلیت تهیه کنیم، چون پول نداریم. من به بازیکنان می‌گویم در صورتی که اتفاقی برایشان رخ بدهد، نمی‌توانیم کاری کنیم. هزینه تیم ما حدود ۱۲ میلیارد تومان است، اما میانگین هزینه تیم‌های دیگر حدود ۳۰، ۴۰ میلیارد تومان است و تلاش می‌کنند با این بودجه تیم‌های خود را ببندند. تیم‌هایی هستند که بودجه شان ۸۰ و ۱۲۰ میلیارد تومان است و ما با آن‌ها رقابت می‌کنیم. مبلغی از بودجه ۱۲ میلیاردی باشگاه پارس جنوبی جم  را به ما نمی‌دهند و کارشان را توجیه می‌کنند، در حالی که منصفانه نیست.

خصوصی سازی باشگاه ها عملی و قابل اجرا نیست 

افاضلی درباره نظرش در مورد واگذاری سهام باشگاه‌های نفتی به مردم، گفت: اگر کارشناسی شده باشد خوب است. در فوتبال ما همیشه درباره بخش خصوصی صحبت می‌کنند، اما به نظرم چنین موضوعی میسر نیست، چون کسی حاضر نیست پول بدهد و اگر فردی این کار را کند بعد از ۲ سال فعالیت فرار می‌کند.  فوتبال درآمدی ندارد و دولت مسئولیت دارد و حدود ۷۵ درصد اقتصاد ما دولتی است. پول فوتبال از درآمد مملکت  باید تامین شود و اگر اقتصاد کشورمان همانند آلمان بود در آن صورت بخش خصوصی  همه رشته‌های ورزشی را اداره می‌کرد. اما صحبت درباره بخش خصوصی عملی و قابل اجرا نیست، چون زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی آن فراهم نیست. اگر این باشگاه‌ها به مردم واگذار می‌شود و خرج آن‌ها هم می‌آید اشکالی ندارد، اما در غیر این صورت امکان پذیر نیست.

۴ میلیارد به باشگاه پارس جنوبی جم دادند 

او درباره کمک ۱۰ میلیاردی وزارت نفت به تیم‌های نفتی گفت: به هر حال ۴ میلیارد به ما داده شده است که یک میلیارد آن به یک دلیل حقوقی در حساب کانون هواداران خود باشگاه واریز شده و ۵ میلیارد در حساب اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر مانده که می‌گویند طبق قوانین نمی‌شود آن را به باشگاه بدهند.

دوست دارند تیم پارس جنوبی جم سقوط کند

سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره کارگروه شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: رئیس منطقه ویژه پارس عوض شده، او می‌خواهد تازه بررسی کند و ببیند اینجا چه خبر بوده و چه کسی چه کاری کرده است؟ این کار ممکن است از نظر اداری درست باشد، اما از نظر ورزشی تا بخواهید این کار را انجام بدهید تیم ۳ دسته سقوط کرده است. چون این کار‌ها موردی نیست که بتوانید با چند هفته حساب و کتاب آن را انجام بدهید. با این شرایطی که ما داریم معنی این کار این است که می‌خواهند این تیم سقوط کند.

تشکیل کارگروه برای ورزش نیست  

افاضلی درباره اینکه این کارگروه با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برای رسیدگی به اوضاع تیم‌های نفتی تشکیل شده است، عنوان کرد: من نمی‌دانم این کارگروه را چه کسی تشکیل داده و به من هم ارتباطی ندارد، چون در حوزه اختیارات من نیست. من یک مربی فوتبال هستم موضوعی که من می‌فهمم این است که بازیکن من نان شب ندارد. پرسنلی اینجا داریم که یک سال است حقوق نگرفته‌، فرد دیگری ۶ ماه است آمده کار می‌کند و یک ریال نگرفته است. من ۴۹ سال دارم ۴۰ سال در فوتبال بودم و از ۹ سالگی در زمین چمن حضور دارم. رشته مدیریت ورزشی تدریس می‌کنم، این مدیریتی که می‌کنند برای پالایشگاه، اداره و کارخانه است و برای ورزش نیست و منجر به این می‌شود که تیم سقوط کند. امیدوارم کسی که اینطور عمل می‌کند جسارت پاسخ‌دهی به مردم را هم داشته باشد.  

او درباره اینکه آیا با ایرج خرمدل مدیرعامل جدید منطقه ویژه پارس ملاقاتی داشته است، گفت: من خرمدل را اصلاً ندیدم و اوایل به او ۲ بار پیام دادم و در نهایت گفت ان شاالله به زودی همدیگر را می‌بینیم و از آن موقع حدود ۲ ماه گذشته است.

ویلموتس گزینه خوبی برای تیم ملی فوتبال نبود 

سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره  حضور ویلموتس روی نیمکت تیم ملی اظهار کرد: تصمیمی بوده که گرفته شده و هرکس این تصمیم را گرفته خودش می‌تواند جوابگو باشد، اما با توجه به شرایطی که من می‌بینم گزینه خوبی نبود. به هر حال اینکه در قرارداد چه چیزی نوشته شده است  را باید هرکسی که مسئولیت آن را دارد رسیدگی کند. اگر قرار است سئوالی پرسیده شود کسی که این تصمیمات را گرفته باید جوابگو باشد.  

افزایش رقم قرارداد ویلموتس به خاطر تغییر نرخ ارز است 

افاضلی درباره اینکه برخی معتقدند این قرارداد بدترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران بود، گفت: بخشی از این مسئله مربوط به تغییر نرخ ارز است. روزی که این قرارداد بسته شده شاید این مبلغ نبوده، کی‌روش رفته بود و فدراسیون فوتبال هم زیر سئوال بود تا مربی بیاورد که جایگزین او کند و بتواند از این فشار رها شود. البته به نظرم تصمیم خوبی نبود.

تمرینات  را تعطیل می کنم تا تکلیف تیم مشخص شود 

او درباره اینکه چه کاری برای مگنو باتیستا انجام می‌شود، گفت: من هیچ کاری برای او نمی‌توانم انجام بدهم. چون بلیت قیمتی دارد که اکنون پرداخت هزینه آن در توان ما نیست. کسی هم نیست که این مسئله را با او مطرح کنم؛ بنابراین کاری که می‌کنم این است که فردا تمرینات تیمم را تعطیل کنم تا تعیین تکلیف شود ببینیم اصلاً کسی این تیم را می‌خواهد یا نه!

توقعی از فدراسیون فوتبال برای کمک به تیم پارس جنوبی جم نداریم 

سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال به پارس جنوبی کمک می‌کند، اظهار کرد: فدراسیون هم مثل ما می‌داند که برگزاری  بازی‌ها می‌تواند خطرناک باشد. آن‌ها هم زیر فشار مالی هستند و اسپانسر‌ها تا بازی‌ها برگزار نشوند پولی نمی‌دهند. به هر حال مسئولان فوتبال  خرج دارند و باید مبلغ قرارداد ویلموتس و کی‌روش را بدهند. اصلاً توقع داشتن از فدراسیون برای اینکه به ما کمک کند درست نیست، چون آن‌ها مسئول تیم ما نیستند. تیم ما متعلق به پارس جنوبی است.

افاضلی درباره اینکه آیا از محل درآمد‌های پارس جنوبی در مسابقات پولی تهیه نمی‌شود، تصریح کرد: وقتی فوتبال تعطیل است این درآمد‌ها هم وجود ندارد.  

اسکوچیچ مربی بهتری نسبت به ویلموتس است 

او درباره حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی اظهار کرد: اسکوچیچ مربی بسیار بهتری نسبت به ویلموتس است. او نشان داده حرفه‌ای است و به کارش علاقه دارد که این خیلی مهم است. فوتبال ما را می‌شناسد که از امتیازات اسکوچیچ است. هر کسی که مربی تیم ملی است تا موقعی که هست باید حمایت شود. می‌توانیم در میانه کار انتقاد فنی کنیم، اما او حتی یک مسابقه هم برگزار نکرده تا بدانیم آیا اشکال فنی دارد یا خیر؛ او به کارش متعهد و مربی خوبی هم است. من فکر می‌کنم انتخاب بدی هم نبود و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم ما را سربلند کند.

بیشتر بخوانید:

 ماجرای درخواست اقلام بهداشتی توسط چند باشگاه لیگ برتری از فدراسیون فوتبال + فیلم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم هومن افاضلی سرمربی پارس جنوبی جم پارس جنوبی جم درباره تیم پارس جنوبی جم فدراسیون فوتبال افاضلی درباره تیم های نفتی سرمربی تیم وزارت نفت او درباره مربی تیم تیم نفت تیم ملی تیم ما بی پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است