Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام، گفت: دستورالعمل اجرایی امتحانات هنوز اعلام نشده و ممکن است با بهبود بیماری کرونا امتحانات به صورت حضوری برگزار شوند.

فرهاد فتاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه ایلام شامگاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با توجه به شرایط کنونی کرونا از ۲۴ تیرماه امتحانات این دانشگاه  به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا  طی ماه‌های اخیر اساتید کلاس‌های درسی را به صورت مجازی و یا فایل برگزار کرده‌اند.

روابط عمومی دانشگاه ایلام، ادامه داد: لازم به ذکر است دستورالعمل اجرایی امتحانات هنوز اعلام نشده و ممکن است با بهبود بیماری کرونا امتحانات به صورت حضوری برگزار شوند.

فتاحی تصریح کرد: در خصوص برگزاری امتحانات، آیین نامه خاصی در حال تنظیم و بررسی است که به زودی ابلاغ و به اطلاع دانشجویان می‌رسد که اطلاعات دقیق چگونگی برگزاری امتحان‌ها در آن درج شده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام دانشگاه بیماری دانشجویان ایلام دانشگاه بیماری دانشجویان دانشگاه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد از اطفای حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شیرازی ۲۴ خبر داد. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه در پشت بام یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت به وقوع پیوست که پس از اعلام مرکز فرماندهی، بلافاصله همکاران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.   

وی متذکر شد: همکاران آتش نشان با سرعت عمل بالایی که داشتند شیلنگ‌های آبرسانی را از  مسیر صعب العبور، به محل حریق منتقل و با کنترل شعله‌های آتش از گسترش حریق به ساختمان‌های مجاور و دیگر نقاط پیشگیری کردند.

دیگر خبرها

  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است