Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@05:30:39 GMT

خبر مشروح ۲۰ دوشنبه ۲۶ خرداد ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۵۷۱۸

‍‍‍‍‍‍

سومین جلسه برنامه ریزی و تلاش ملی برای کاهش زمان صدور مجوز کسب و کار‌ها ت با حضور رئیس جمهور برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   در ادامه این بخش خبری "اورنگی" رئیس سازمان امور اراضی کشور با بیان ۱۹۲ هزار و ۹۰۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ۱۰ سال گذشته، گفت: این تغییر کاربری‌های غیر مجاز، در حدود ۳۴ هزار هکتار صورت گرفته که ۵۷ هزار مورد به علت ساخت و ساز غیرمجاز تخریب شده و مابقی هم در مراجع قضایی در حال رسیدگیه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. آقای اورنگی اضافه کرد: برای تخریب ویلا‌های جنجالی کلاک هم منتظر رأی دادگاه هستیم ...، اما انتقاد رئیس سازمان امور اراضی کشور از قانونی که در سال ۹۶ به تصویب مجلس رسیدو تشویقی شد برای قانون گریزان.
**
کریمی رئیس اداره آب و فاضلاب ملارد از قطع انشعاب آب ویلا‌های غیرمجازکه آب را از روستائیان ملارد گرفته بودند خبر داد.
**
رئیس قوه قضائیه در جلسه مسئولان عالی قضایی از عزم جزم دستگاه قضا در مبارزه با فساد گفت و گفت البته بعضی‌ها با شایعه‌سازی، دروغ‌پراکنی و تهمت‌زنی درمسیر اجرای عدالت سنگ اندازی می‌کنند. حجت الاسلام و المسلین رئیسی بعضی حرف و حدیث‌ها درباره رسیدگی گزینشی به پرونده‌ها رو نادرست دونست و گفت هیچ پرونده‌ای زیر میز نداریم و همه پرونده‌ها زیر دست قضات درحال رسیدگی است.
رئیس دستگاه قضا به اوضاع مسکن هم اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه اماده است برای ساماندهی بازار مسکن به دولت کمک کند.
**
ربیعی سخنگوی دولت اشاره‌ای هم به وضعیت کرونا در کشور کرد و گفت براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا به استانداران استان‌های قرمز اختیاراتی برای مدیریت بیماری در سطح استان داده شده است.

**
روند صعودی آمار جان باختگان کرونا امروز هم ادامه داشت ... بنابر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت در ۲۴ ساعت، ۱۱۳ بیمار نتونستن در برابر ویروس مقاومت کنن و جان باختن ... دو هزار و ۴۴۹ بیمار جدید هم شناسایی شدند. موارد بستری در استان‌های تهران، خراسان رضوی و بوشهر در حال افزایش است.

** تخلف و کلاهبرداری های بزرگ در پاساژی که همه متغلبند و زیرپوست بازار مرکزی لوازم خانگی پایتخت محصولات قاچاق و بی کیفیت را در پستوی فروشگاه ها نشان برندهای معتبر را روی آن اضافه می کنند و می فروشند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رئیس پلیس راهور ناجا در مراسم تکریم و معارفه رئیس پیشین و جدید پلیس راهور، گفت: با طراحی سامانه جدید عابران پیاده ای که قوانین راهنمایی و رانندگی را مراعت نمی کنند جریمه می شوند.   نهمین جلسه رسیدگی به اتهامات ۲۱ متهم کلان ارزی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.   ** شمار مبتلایان به کرونا از مرز هشت میلیون نفر هم فراتر رفت. تاکنون حدور ۴۳۷ هزار نفر هم جان باختند.
امریکا با بیش از ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار مبتلا و حدود ۱۱۸ هزار جان باخته و برزیل با ۸۶۸ هزار مبتلا و بیش از ۴۳ هزار جان باخته بیشترین کرونایی‌های جهان رو دارند.
دولت فرانسه از امروز محدودیت‌های کرونایی در این کشور رو برداشت. از طرفی "هانس کلوگ " مدیر سازمان جهانی بهداشت در امور اروپا درباره کاهش محدودیت‌های کرونایی در انگلیس هشدار داد و گفت انگلیس در مرحله بسیار فعالی از شیوع کرونا قرار دارد.
روز نامه گاردین هم گزارش داده بعیده صدمات اقتصادی ناشی از کرونا به انگلیس تا سه سال دیگه جبران بشه
در ایتالیا هم کرونا باعث کاهش بیش از ۴۲ درصدی تولیدات صنعتی، گسترش کم سابقه بیکاری و دو برابر شدن شمار فقیران شد.
** برچسب ها: خبر 20 ، کرونا ، مسکن

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 کرونا مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت