Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیکه ستین ضمن مراقبت از بازیکنانش، انتظار پیروزی در تمام بازی‌های باقی مانده لالیگا را دارد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

  به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیکه ستین در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لگانس در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) از آمادگی شاگردان خودش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: لگانس می‌تواند  برای ما دردسرساز شود زیرا  برای بقا تلاش می‌کند  و مسابقات فعلی از آخرین شانس‌های  این تیم به حساب می‌آید. لگانس برای ماندن در لیگ امتیاز می‌خواهد  و نباید آن‌ها  را دستکم  بگیریم. با این حال می‌خواهیم  فاصله  با رئال مادرید را  حفظ کنیم. بنابراین هدف ما پیروزی در این مسابقه است. نمی‌دانم  چه عاملی در لالیگا تعیین‌کننده‌تر خواهد بود اما می‌دانم باید مسابقات خودمان را ببریم. برای ما و  رئال مادرید شکست خوردن، غیرقابل قبول است.

او در ادامه افزود:  احتمال استفاده از سیستم چرخشی و تغییر بازیکنان ترکیب وجود دارد زیرا نمی‌خواهم  بازیکنانم خسته و مصدوم شوند.کار من این است از خستگی و مصدومیت بازیکنانم جلوگیری کنم تا در پایان فصل فرم خوبی داشته باشند. لوییس سوارس  یکی از بازیکنانی است  که نیاز به استراحت دارد. هنوز تصمیم نگرفته‌ام  سوارس فردا بازی خواهد کرد یا نه و باید با او صحبت کنیم. موظفیم درباره سوارس محتاط باشیم زیرا پس از مصدومیت‌های طولانی مدت، مصدومیت‌های عضلانی رخ می‌دهند  و باید مراقب وضعیت مهاجم اروگوئه‌ای باشیم. خوشبختانه بازیکنان خوبی در دسترس داریم. گریزمان بازیکن مهمی در ترکیب بارسلوناست و نقش مهمی در خط حمله دارد اما تقریبا در تمام مسابقات فصل بازی کرده و کمی خسته است.

ستین تصریح کرد: تنها نباید  به گل‌های مسی  ارزش داد زیرا پاس گل‌های  او هم تاثیرگذار و حیاتی هستند. مسی مزایای زیادی در اختیار تیم می‌گذارد. این مساله  که او در 12 فصل متوالی توانسته به رکورد 20 گل زده در لیگ برسد، خارق العاده است. مسی بهترین بازیکن دنیاست و خوش شانس هستیم که او را در بارسلونا داریم. ترجیح می‌دادیم  با حمایت هواداران  فردا مقابل  لگانس بازی کنیم اما فعلا این مساله  ممکن نیست و باید خودمان را با شرایط تطبیق بدهیم. ویدال بازیکن خیلی جذابی است.ویژگی های بازی ویدال در ترکیب هر تیمی لازم است و او همیشه به بارسلونا کمک می‌کند.

او در پایان گفت: مایلم همه بازیکنان در بازی‌ها مشارکت داشته باشند تا انگیزه  آن‌ها  برای ارائه عملکرد خوب حفظ شود.هر بازیکن در بارسلونا این فرصت را دارد تا از ابتدا به میدان برود. همیشه صلاح تیم برای من بالاتر از صلاح بازیکن است.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست

سرجی روبرتو از تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا حمایت کرد.

طرفداری | بارسلونا در نخستین بازی پس از اعلام ماندگار شدن ژاوی در این تیم، موفق شد والنسیا را با نتیجه 4-2 شکست دهد. سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت:

با توجه به فرم اخیر ما، این پیروزی بسیار مهمی است. تیم می داند که باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم و فصل را در جایگاه دوم به پایان برسانیم. امسال گل های زیادی از روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی به ثمر رساندیم. سرجیو آلگره مسئول این استراتژی هاست و بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. بازی مقابل ژیرونا در هفته آینده، همانند یک فینال است. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم تا پایان فصل به هت تریک در بازی ها ادامه دهد.

ژاوی؟

از زمانی که اعلام شد ژاوی در تیم می ماند، رختکن بسیار متحد بوده و عملکرد بسیار خوبی داریم. ما همگی خواهان ادامه کار او بودیم. باعث تاسف است که در فصل جاری هیچ جامی کسب نکردیم. هر چند با ماندن ژاوی برای فصل آینده و تیمی که داریم، می توانیم برای کسب همه چیز رقابت کنیم. بازیکنان و من تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم. می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد