Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان در آیین اختتامیه این جشنواره در سالن سپاه قائم استان گفت: شرکت کنندگان در سومین جشنواره ابودز در ۱۱ محور مانند دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، آسیب اجتماعی و زندگی ایرانی اسلامی، دشمن شناسی و معامله قرن آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.
حسین نورانیان ابراز داشت: براساس آمار ۵۲۱ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد و ١٠ نفر از گرایش‌های مختلف رسانه‌ای داوری آثار را بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از مجموع ۵۲۱ اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ۳۲ اثر به عنوان برگزیده در ۲ بخش مکتوب و دیداری و شنیداری انتخاب شدند.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان خاطرنشان کرد: آثار بر اساس ۱۲معیار مانند رعایت ساختار نگارشی، تاثیرگذاری و جذابیت، سوژه یابی و سوژه پردازی، تصویرسازی عینی و ذهنی برای مخاطبان داوری شد.

بر اساس رای هیات داوران در بخش مصاحبه: الناز ملکی، محدثه عباسی، الهام محصل و مرتضی مزینانی ، در بخش گزارش مکتوب: آرزو کاشی، سارا خدادادی و محسن حسن زاده ، در بخش یادداشت: ناصر مومنیان ، در بخش مقاله : محدثه عباسی، و در بخش تیتر: سارا خدادای، سید عابد میر معصومی و الهام محصل رتبه های برتر را کسب کردند.
طبق جدول اعلامی هیات داوران همچنین در بخش گزارش خبر تلویزیونی: مریم نعمتی و حامد داوودی، بخش پوستر: امیر حسین حسن زاده، بخش مستند تلویزیونی : عباس ایمانیان و محمد حسین خروطی، بخش فیلم کوتاه: حسن خورشیدی، بخش عکس خبری: مسعود محقق، احمد امیراحمدی، مرتضی مطهری نژاد،علی ابک، بخش انیمیشن: زهرا مظاهری،بخش موشن گرافیک: محمد علی یوسفیان، محمد پهلوان،عباسعلی کاشی، بخش نماهنگ: محمد پهلوان، میثم یغمایی ، مرتضی مطهری نژاد، علیجان دائیان و علی اسدی و در بخش مردمی: هاشم مشیری صاحب عنوان‌های برگزیده شدند.

چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان نیز مرداد فراخوان می‌شود.

از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان سمنان در این جشنواره الناز ملکی، سارا خدادادی، الهام محصل و سیدعابد میرمعصومی صاحب مقام شدند و محمد جهانگیریان رییس این خبرگزاری از داوران این دوره از جشنواره بود. 

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی سمنان سواد رسانه ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی سمنان سواد رسانه ای خبرگزاری جمهوری اسلامی سمنان سواد رسانه ای جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان سومین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند