Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@12:35:07 GMT

بخشودگی جرایم مالیاتی آذربایجان‌غربی تا سقف 100 درصد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۰۴۹

بخشودگی جرایم مالیاتی آذربایجان‌غربی تا سقف 100 درصد

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با بیان اینکه این بخشودگی ویژه با هدف حمایت از تولید و فعالان اقتصادی در شرایط بیماری کرونا صورت می گیرد، گفت: بخشودگی ها به صورت پلکانی و بیشترین میزان بخشودگی متعلق به خردادماه است.

حسن کوماسی درگفت‌وگو با خبرنگار فارس دد ادومیا اظهار داشت: مؤدیانی که تاریخ ابلاغ برگ قطعی مالیاتی آنها تا 98.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

10.31 است، به شرط پرداخت بدهی مالیاتی تا پایان خرداد ماه، می توانند از بخشودگی 90 درصدی برای واحد های تولیدی و 80 درصدی برای سایر مؤدیان استفاده کنند.

وی افزود: درصد این بخشودگی برای مؤدیانی که برگ قطعی مالیاتی آنها از تاریخ 98.11.1 تا 99.3.31 به آنها ابلاغ شده، در صورت پرداخت تا پایان خرداد ماه به میزان 100 درصد برای واحدهای تولیدی  و غیر تولیدی است.

مدیرکل دستگاه مالیاتی استان اضافه کرد: بخشودگی با شرایط فوق الذکر برای 8 گروه آسیب دیده از بیماری کرونا تا پایان تیر ماه تمدید می شود.

وی اظهار داشت: مؤدیانی که برگ قطعی آنها از تاریخ 1399.4.1 ابلاغ می شود نیز در صورتی که حداکثر تا یک ماه پس از تاریخ ابلاغ ، مانده بدهی مالیاتی خود را پرداخت کند از بخشودگی جرایم مالیاتی به میزان 100 درصد برخوردار می شود.

کوماسی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در این زمینه افزود: مهلت پرداخت بدهی مالیاتی جهت استفاده از بخشودگی 100 درصد جرایم قابل بخشش برای 8 گروه مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا 2 ماه پس از ابلاغ برگ قطعی از تاریخ 1399.4.1 است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی بخشودگی بیماری تولید آذربایجان غربی بخشودگی بیماری تولید برگ قطعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد. نکته قابل توجه درباره این حکم اینکه مبلغ جریمه نقدی تعیین شده باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود و ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جرایم رانندگی به اعتبارسنجی بانکی اضافه می‌شود/ هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2