Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@11:38:29 GMT

جلوگیری از افشاگری «جان بولتون»

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۰۷۶

جلوگیری از افشاگری «جان بولتون»

به گزارش افکارنیوز،

دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در صدد است با تنظیم شکوائیه‌ای از انتشار کتاب افشاگرانه «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید جلوگیری کند. 

اخبار بین الملل- منابع آگاه روز دوشنبه به شبکه خبری ای‌بی‌سی‌نیوز گفتند قرار است دولت ترامپ این شکوائیه را طی روزهای آتی در یک دادگاه فدرال تنظیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتاب جان بولتون که در آن افشاگری‌های تندی علیه ترامپ صورت گرفته قرار است هفته آینده (روز ۲۳ ژوئن) منتشر شود. 

ناشر کتاب بولتون چند روز پیش گفته بود او در کتابش نوشته انتخاب مجدد تنها دغدغه «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بوده است. 

ناشر کتاب بولتون گفته او در کتاب خاطراتش گفته اعضای مجلس نمایندگان آمریکا باید دامنه مسائلی که ترامپ به خاطر آن احضار شده را به مسائلی فراتر از گفت‌وگوی تلفنی او با رئیس‌جمهور اوکراین گسترش می‌دادند زیرا دیگر جنبه‌های سیاست خارجی ترامپ هم آکنده از تخلفات مشابه بوده است. 

انتشارات «سیمون و شاستر» در بیانیه‌ای روز جمعه همچنین فاش کردند علاوه بر تشریح هرج و مرج‌های موجود در کاخ سفید ارزیابی خودش را از بازیگران اصلی کاخ سفید و رویه‌های نامتعادل و تکانشی ترامپ برای اتخاذ تصمیم در موقعیت‌های مختلف شرح داده است. 

ناشر این کتاب گفته که بولتون از کارهای ترامپ «حیرت‌زده» می‌شد و او را «رئیس‌جمهوری می‌دید که برایش انتخاب شدن مجدد در انتخابات تنها مسئله‌ای بود که اهمیت داشت.»

رسانه‌های آمریکا سال گذشته گزارش دادند کاخ سفید برای منصرف کردن «جان بولتون» از انتشار کتاب جدیدش رسماً به او هشدار داده است. 

کاخ سفید در نامه‌ای به بولتون ادعا کرده بود اطلاعات مندرج در کتاب او ظاهراً حاوی «اطلاعات محرمانه» است و لازم است قبل از انتشار مورد بازبینی قرار گرفته و بخش‌هایی از آن حذف شود. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جان بولتون رئیس جمهور آمریکا کاخ سفید جان بولتون دونالد ترامپ جان بولتون کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • هر آنچه که باید در مورد استفاده از «وازلین» بدانید
  • وازلین برای پوست؛ خوب است یا بد؟
  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...