Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور تا کنون، طرح غربالگری و سنجش سلامت کارکنان به طور مداوم و روزانه انجام می شود.

قباد ناصری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در مسجدسلیمان با اعلام این موضوع اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با دارا بودن نزدیک به چهار هزار نفر پرسنل زیر مجموعه بزرگترین جامعه اداری شهرستان محسوب می شود بر ضرورت مراقبت و سنجش سلامت اعضای این جامعه بیش از پیش می افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بر همین اساس به طور روزانه و مداوم با حضور عوامل مربوطه در ادارات ستادی مستقر در مسجدسلیمان عملیات تب سنجی و غربالگری برای حصول اطمینان از سلامت کارکنان صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افزود: برای کارکنان شاغل در واحدهای اقماری نیز در زمان تعویض شیفت هفتگی و پیش از ورود کارکنان به تاسیسات غربالگری های روزانه صورت می گیرد.

ناصری در پایان از تداوم اجرای عملیات ضدعفونی و گندزدایی محلات و مناطق مختلف شهری خبر داد و بیان کرد: بنا بر برنامه اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان و توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج و اداره HSE، عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن محلات و مناطق شهری به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی این شرکت همچنان در حال انجام است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خوزستان کرونا ویروس نفت و گاز مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان

تین نیوز

قرارداد مشارکت در ساخت و راه اندازی دو ایستگاه شارژ خودرو و موتورسیکلت برقی در حاشیه دومین نمایشگاه حمل ونقل دانش بنیان در اصفهان میان شهرداری این شهر و شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز، معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: احداث و بهره برداری از دو جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی با مشارکت شهرداری اصفهان با شرکت مپنا صورت می گیرد.

حسین حق شناس با اشاره به قرارداد دو ایستگاه شارژ شرکت مپنا در اصفهان اظهار کرد: توسعه خودروهای برقی در کلان شهرها به منظور کاهش آلاینده ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به جزئیات این پروژه افزود: در راستای سیاست گذاری کلی حوزه حمل ونقل برای توسعه حمل ونقل پاک و زمینه سازی برای استفاده شهروندان از وسایل نقلیه برقی، تفاهم نامه ای بین شهرداری اصفهان و شرکت مپنا برای احداث تعدادی جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی منعقد می شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: دو جایگاه از این ایستگاه ها که جانمایی آن قطعی شده، در حال احداث است که یکی از این ایستگاه ها در خیابان فرایبورگ در منطقه ۶ اصفهان و ایستگاه دیگر در محدوده میدان بزرگمهر در منطقه ۴ اصفهان قرار دارد.هر ایستگاه شامل یک شارژر 60 کیلو وات شارژر سریع برای خودرو و دو شارژر AC موتورسیکلت است. 

وی با اشاره به احداث این دو ایستگاه به صورت مشارکتی توسط شهرداری اصفهان و شرکت مپنا ادامه داد: بخشی از زیرساخت های این دو ایستگاه توسط شهرداری تامین می شود و تامین تجهیزات شارژ این دو ایستگاه توسط شرکت مپنا صورت می گیرد.

حق شناس با بیان اینکه خدمات بهره برداری از این ایستگاه ها تا شش سال توسط شرکت مپنا انجام می شود و پس از شش سال با پایان دوره تفاهم نامه ممکن است بهره برداری از این ایستگاه ها توسط شهرداری یا شرکت مپنا یا هر شرکت دیگری انجام شود، تاکید کرد: با توجه به گسترش استفاده از وسایل نقلیه برقی در آینده، احداث و راه اندازی این دو ایستگاه کافی نیست و با توجه به توانمندی بخش خصوصی می توانیم در آینده تعداد بیشتری از این ایستگاه ها را در شهر اصفهان احداث و راه اندازی کنیم.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در راستای توسعه استفاده از وسایل نقلیه برقی افزود: احداث و راه اندازی این دو ایستگاه به صورت مشارکتی توسط شهرداری و بخش خصوصی بیشتر در راستای فرهنگ سازی و آشنایی مردم با وسایل نقلیه برقی، نحوه شارژ آن ها و آشنایی و آگاهی مردم با فرایند تردد خودروهای برقی است.

دومین نمایشگاه حمل ونقل دانش بنیان در اصفهان، یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت با حضور سازمان ها و شرکت های فعال در حوزه حمل ونقل و با شرکت شرکت های دانش بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

برگزاری این نمایشگاه و رویداد حمل ونقلی با حضور شرکت های دانش بنیان، فناور، دانشجویان، اساتید و کارشناسان و مدیران دستگاه های دولتی با محورهای کاهش آلودگی هوا، وسایل برقی و تجهیزات شارژ، هوشمندسازی و هوش مصنوعی، مدیریت ترافیک و اطلاع رسانی تجهیزات حمل ونقل ریلی برگزار می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری