Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@10:35:34 GMT

دیدار دوستانه فجرسپاسی با سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۲۳۶

دیدار دوستانه فجرسپاسی با سپاهان

به گزارش افکارنیوز،

داوود مهابادی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی اظهار داشت: همانطور که اطلاع دارید به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه فعالیت های ورزشی در سطح کشور تعطیل  و ما هم مثل سایر تیم‌ها تمرینات خود را تعطیل کردیم تا اینکه مجوز برگزاری مسابقات و برگزاری تمرینات از ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- وی گفت: حدودا 10 روزی است که ما تمرینات خود را شروع کردیم و شرایط خوبی داریم اما مشکل اساسی ما در باشگاه نبود پول و مشکلات اقتصادی است. در اینجا جا دارد از فلاح مدیر عامل باشگاه تشکر و قدردانی داشته باشم به دلیل زحماتی که برای تیم می‌کشند اما متاسفانه سایر مسئولان استان فارس فقط در حد شعار قول کمک و مساعدت می‌دهند. 

سرمربی فجر شهید سپاسی گفت: شرایط بازیکنانم خوب است در این هفته دو بازی دوستانه با تیم‌های دسته سوم برگزار کردیم که شرایط بازیکنان خود را محک بزنیم که خدا را شکر خوب بود. طبق هماهنگی دو باشگاه فجر شهید سپاسی و سپاهان اصفهان قرار است دوم تیرماه در اصفهان به مصاف سپاهان برویم که محک خوب و جدی برای بازیکنان است. در اینجا جا دارد تشکر ویژه از مدیران باشگاه سپاهان و امیر قلعه نوعی برای همکاری و میزبانی داشته باشم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فجر شهید سپاسی ویروس کرونا سپاهان فجر شهید سپاسی فجر سپاسی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فوشیپ آسیب های ورزشی که معالجه دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه دست گچ علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه های ویژه ای برای بهبود کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان این که بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می تواند تیمش را همراهی کند اما این که در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه بان های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کد خبر 6092308

دیگر خبرها

  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند