Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@10:49:31 GMT

دومینیک تیم قهرمان دور اول تور خیریه آدریا شد / تنیس

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۵۱۵

دومینیک تیم قهرمان دور اول تور خیریه آدریا شد / تنیس

دومینیک تیم در حضور نواک جوکوویچ قهرمان دور اول مسابقات خیریه آدریا شد.

طرفداری - دور اول از تور آدریا با قهرمانی دومینیک تیم اتریشی به پایان رسید و هنوز سه دور دیگر از این تورنمنت خیریه باقی مانده است.

به گزارش یورو اسپورت، دومینیک تیم، مرد شماره 3 تنیس جهان، با شکست 1-2 فلیپ کرایینوویچ صربستانی، قهرمان دور اول مسابقات آدریا تور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات خیریه که توسط نواک جوکوویچ تدارک دیده شده است و حالتی نمایشی دارد، قرار است در کشورهای حوزه بالکان برگزار شود و دور اول آن در صربستان به پایان رسید و هنوز 3 دور دیگر در کشورهای کرواسی، مونته نگرو و بوسنی باقی مانده است. در دور اول این مسابقات بازیکنانی همچون نواک جوکوویچ، الکساندر زورف و گریگور دیمیتروف هم حضور داشتند. 8 بازیکن در قالب دو گروه نواک جوکوویچ و دومینیک تیم به مصاف هم رفتند که در پایان، صدرنشینان هر گروه بازی فینال را برگزار کردند. دومینیک تیم در گروه خود به آسانی با 3 پیروزی فینالیست شد اما گروه نواک جوکوویچ بسیار پیچیده شد. در این گروه، خود جوکوویچ، الکساندر زورف و فلیپ کرایینوویچ هر کدام 2 پیروزی و یک شکست را تجربه کردند و کرایینوویچ به دلیل درصد گیم بهتر نسبت به آن دو، فینالیست شد. از نکات قابل توجه این مسابقات، احساساتی شدن نواک جوکوویچ بعد از پیروزی مقابل الکساندر زورف بود. نوله که مقابل هموطنان خودش بازی می کرد، بعد از این پیروزی نتوانست جلوی اشک ریختن خود را بگیرد.

احساساتی شدن نواک جوکوویچ بعد از پیروزی مقابل الکساندر زورفدومینیک تیم قهرمان دور اول تور خیریه آدریا تور آدریاتور آدریا

برگزاری این مسابقات اما بدون حاشیه نبود. با اینکه در ابتدا گفته شده بود که تور آدریا قرار است بدون تماشاگر برگزار شود، اما با شروع این مسابقات در صربستان، جمعیت زیادی برای بازی ها در ورزشگاه حضور یافت. تماشاگران این مسابقه بدون رعایت هیچکدام از نکات بهداشتی به تماشای بازی ها پرداختند. خبری از فاصله گذاری اجتماعی بود و اکثر تماشاگران نیز بدون ماسک بودند. در همان روز اول این مسابقات و حضور جمعیت فراوانی برای تماشای بازی ها، انتقادها از نحوه برگزاری این بازی ها بالا گرفت. اکثر نقدها حول این موضوع بود که تور خیریه آدریا برای کمک به مقابله با ویروس کرونا بوجود آمده اما حضور عده زیادی در این مسابقات، خود باعث بیشتر شدن شیوع این ویروس می شود. نواک جوکوویچ که تدارک این مسابقات را دیده است در جواب به این انتقادها گفت:

می توانید ما را نقد کنید و بگویید که این کار شاید خطرناک باشد اما تصمیم اینکه چه چیزی برای سلامتی خوب یا بد است، با من نیست. ما کاری را انجام می دهیم که دولت صربستان به ما گفته است.

حضور تماشاگران زیادی برای تماشای تور آدریاحضور تماشاگران زیادی برای تماشای تور آدریاانتقاد از برگزاری تور آدریا با حضور گسترده تماشاگرانبیشتر بخوانید:

راجر فدرر به دلیل جراحی زانو، تا 2021 دور از میادین تنیس خواهد بود

نادال: برای شروع مجدد تنیس، باید بیشتر صبر می کردیم / مرگ جورج فلوید فاجعه بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمان دور اول نواک جوکوویچ دومینیک تیم بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان

نوشاد عالمیان به دومین برد پیاپی در رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش در عربستان دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف  خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان