Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@09:23:38 GMT

بازداشت دو دیپلمات هندی در پاکستان

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۵۷۵

بازداشت دو دیپلمات هندی در پاکستان

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند: ۲ دیپلمات هندی بعد از تخلف رانندگی و تصادف در اسلام آباد، پایتخت پاکستان حین فرار از محل حادثه توسط پلیس بازداشت شدند.

بر این اساس، در حالیکه رسانه‌های هندی روز دوشنبه از ناپدید شدن دو دیپلمات این کشور در پایتخت پاکستان خبر داده بودند، مقامات پلیس پاکستان اعلام کردند این ۲ دیپلمات هندی به دلیل فرار از تخلف رانندگی بازداشت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع پلیس، این دیپلمات‌های هندی صبح روز دوشنبه در منطقه "ایمبسی رود" اسلام آباد به دلیل سرعت غیر مجاز با یک شهروند پاکستانی تصادف و وی را به شدت زخمی کردند.

منابع خبری افزودند: این دیپلمات‌های هندی قصد فرار از محله حادثه را داشتند که توسط چند خودروی دیگر متوقف و سپس توسط نیرو‌های پلیس بازداشت شدند.

گفتنی است مقامات سفارت هند در اسلام آباد مدعی شده بودند: دو دیپلمات ارشد این کشور در اسلام آباد مفقود شده‌اند و احتمال می‌رود دستگاه امنیتی پاکستان آن‌ها را بازداشت کرده باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاکستان تخلف رانندگی اسلام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

سردار یحیی الهی در گفتگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و اینکه اشخاصی که با سو استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد و توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار، مراتب در دستور کار مأموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی دو نفر را دراین‌رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها دستگیر که در تحقیقات انجام شده و با مواجه‌شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه، تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به‌صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه‌داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • قمه‌کشی به لندن رسید/ چند نفر بازداشت شدند
  • قمه‌کشی در لندن/ چند نفر زخمی و مظنون بازداشت شد