Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@22:35:47 GMT

بسیجیان به یاری بیماران شتافتند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۶۰۴

بسیجیان به یاری بیماران شتافتند

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد از فرمانده، کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد به خاطر اهدای بخشی از خون شان به بیماران نیازمند استان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «رستم حسن زاده» در این آئین که در سالن نمازخانه سردار شهید «جعفر رواز» ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد برگزار شد، از اقدام به موقع فرمانده، کارکنان و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان بویراحمد به خاطر اهدای بخشی از خون شان به بیماران نیازمند در شرایط کرونایی استان تقدیر کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در مقطعی اهدای خون در سطح کشور و استان با مشکل مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در شرایط حساس کرونایی سازمان انتقال خون برای تامین نیاز بیماران به این ماده حیاتی اقداماتی را در دستور کار قرار داد  و خوشبختانه سپاه و بسیج در این زمینه نهایت همکاری را با ما داشتند.

 

وی ادامه داد: پس از هماهنگی های لازم با فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد بحث اهدای خون مطرح شد و وی از این موضوع استقبال کردند و با حضور خود، تمامی نیروهای تحت امر و بسیجیان گردان های مختلف به یاری اداره کل انتقال خون استان شتافتند که این اقدام جای تقدیر و تشکر دارد.

 

حسن زاده گفت: با توجه به بیماری کرونا و کاهش مراجعه کنندگان به انتقال خون اما فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد به ما  اعلام کردند هر لحظه که برای اهدای خون اراده کنید آماده ایم .

 

«سیدروح الله شاهینی» هم در حاشیه این آیین گفت: با توجه به اعلام نیاز اداره کل انتقال خون و شرایط بحرانی که در زمینه اهدای خون وجود داشت تصمیم گرفتیم که به همراه کارکنان و بسیجیان بخشی از خون خود را  به بیماران نیازمند اهدا  کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه نباید در شرایط بحرانی بیماران نیازمند به خون و فراورده های خونی را فراموش کرد، افزود: آحاد مختلف مردم باید در این شرایط به یاری اداره کل انتقال خون استان بشتابند و جان بیمارانی که به خاطر احتیاج به خون  در معرض خطر افتاده را نجات دهند.

 

وی ابراز داشت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد اهدای خون و کمک به همنوعان را وظیفه خود می داند و در راستای کمک به مردم و حل مشکلات آنها از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

 

در پایان این آئین نیز مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد تقدیر کرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ناحیه مقاومت بیماران نیازمند خون اهدای خون تجلیل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد انتقال خون استان بیماران نیازمند اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه اعلام کردندبا همکاری وتعامل فی مابین عوامل کلانتری ۱۱ الوان و نیروی مقاومت بسیج شهرستان کرخه در پی انجام امور اطلاعاتی و عملیاتی و کسب خبر از تردد یک دستگاه خودرو تریلر حامل سوخت قاچاق در جاده طریق الحسین بلافاصله طرح مهار و ایست بازرسی در محل پل الوان به خسرج مورد اجرا و یکدستگاه تریلر حامل ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل توقیف گردید.

در این راستا دو نفر متهم دستگیر، پرونده قضایی تشکیل و تحویل مقامات قضایی گردید .

در پایان سرهنگ داراب نیا از عوامل انتظامی کلانتری ۱۱ الوان و نیروهای مقاومت بسیج تقدیر و تشکر کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899265

دیگر خبرها

  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است