Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم رحیمی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: بروجرد رتبه ششم ابتلای به کرونا در استان را دارد.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۴۰ هزار نفر از شهرهای دیگر به بروجرد سفر می‌کنند، افزود: براساس تصمیمات گرفته شده از روز شنبه همه افراد ملزم به زدن ماسک هستند و در این راستا گروه بازرسی تشکیل خواهد شد و به طور نامحسوس به ادارات سرکشی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بروجرد ادامه داد: همه کارمندان ادارات و ارباب رجوع‌ها باید از ماسک استفاده کنند در غیر این صورت رئیس اداره باید پاسخگو باشد.

رحیمی تصریح کرد: امروز خطر شیوع کرونا در ازدحام جمعیت در بازارها و دست‌فروشان بیشتر از بازگشایی هتل‌ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها است.

وی اظهار داشت: پروتکل‌های بهداشتی باید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازار رعایت شود در غیر این صورت با آن‌ها برخورد می‌شود.

فرماندار بروجرد ادامه داد: امروز در مرحله سازگاری با کرونا هستیم چون کرونا در کشور ماندگار است و باید با آن سازگاری ایجاد کنیم و فاصله اجتماعی و پروتکل‌ها را رعایت کنیم.

رحیمی اظهار کرد: آرامستان‌ها همچنان تعطیل است و عدم تجمع در مراسمات ختم پابرجاست و اگر این موضوع رعایت نشود هیچ جنازه‌ای به صاحبان عزا تحویل نخواهد شد.

کد خبر 4950687

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بروجرد ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج مجلس شورای اسلامی زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است

اولین جلسه هیئت نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان برنامه ریزی، استانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی ،علوم پزشکی و شرکت گاز برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه لرستان امروز در جلسه هیئت نظارت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

وی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها مرتفع می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خاطرنشان کرد: همچنین نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه باید از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند، خاطرنشان کرد: نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش بی نظیری می دهد که این نیاز گمشده امروز بشریت است.

وی در پایان گفت: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد تا با برنامه‌ریزی و حضور به موقع، نماز را اول وقت در ادارات استان و با جماعت اقامه کنند.

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود