Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله رحمانی در حاشیه افتتاح واحدهای اهدایی به سیل زدگان پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این واحدها که با مشارکت شرکت ملی گاز ایران و سپاه پلدختر احداث شده که در مرحله اول سه واحد آن امروز تکمیل و به صاحبان آنها تحویل داده شد.

وی افزود: برای احداث این واحدها پس از سیل ۹۸ در تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت گاز و سپاه پلدختر، مقرر شد این شرکت منابع مالی را جهت اجرا در اختیار سپاه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران گفت: در این تفاهم نامه مقرر شد ۱۵ واحد مسکونی به آسیب دیدگان از سیل که خانواده‌های شهدا، افراد بی سرپرست و زیر حمایت کمیته امداد هستند تحویل داده شود.

رحمانی با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا ساخت این واحدها با وقفه مواجه شد، افزود: سه واحد از این واحدهای اهدایی امروز با ۵۰۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید و به صاحبان آن اهدا شد.

وی یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه و تعهد این ۱۵ واحد طی مراحل بعدی با در اختیار گذاشتن منابع مالی توسط سپاه تکمیل و تحویل سیل زدگان آسیب دیده می‌شود.

فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران گفت: هزینه این واحدها از طریق کارکنان شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های فرعی آن جمع آوری و به حساب سپاه پلدختر واریز شده است.

کد خبر 4950692

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر بازسازی مناطق سیل زده مسکن شرکت ملی گاز ایران ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج مجلس شورای اسلامی زلزله شرکت ملی گاز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا

 پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در پیامی به احمد ادریس، دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا از آمادگی کشورمان برای کمک به سیل زدگان این کشور خبر داد. در متن این پیام آمده است:

« جناب آقای دکتر احمد ادریس

دبیرکل محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند. متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان ‌باختگان ابراز همدردی می‌کنیم. همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می‌شود
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول