Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:58:35 GMT

آلمان: شرکت‌های فناوری ما فروشی نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۶۶۸۴

آلمان: شرکت‌های فناوری ما فروشی نیست

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس؛ پِتر آلتمایر، وزیر اقتصاد و انرژی آلمان روز دوشنبه در نشست خبری در برلین گفت: ما می‌خواهیم به شرکتهایِ دارای فناوری‌های پیشرفته و بنگاه‌هایی که در خدمت مردم هستند و می‌توانند در آلمان و اروپا توسعه یابند، کمک کنیم.

وی تاکید کرد: این شرکت‌ها چارچوب‌هایی نیاز دارند که برای فعالیت آن‌ها ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت زیست دارو (دارو‌های بیولوژیک) «کیور وک» آلمان یکی از همین شرکتهاست.

در ادامه، دیتمار هوپ (از بنیانگذاران بزرگترین شرکت نرم افزاری آلمان با نام «اس آ پِ» و کارآفرین حوزه نرم افزار و میلیاردر آلمانی که بیشتر سهام شرکت زیست داروی «کیور وک» آلمان متعلق به اوست در یک ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر اقتصاد و انرژی آلمان) گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد داده بود «کیور وک» بپذیرد برای آمریکا واکسن ویروس کرونا را به صورت انحصاری تولید کند. من هم به پروفسور «هِدِک» که مدیر عامل است گفتم: «این پیشنهاد اصلا برایم مهم نیست».

پتر آلتمایر در ادامه گفت: بابت گزارش‌های مطبوعاتی که در زمینه (پیشنهاد تولید انحصاری واکسن کرونا از سوی ترامپ به شرکت کیور وک آلمان داده شده است) از موضعگیری شفاف آقای هوپ و نیز شرکت «کیور وک» سپاسگزارم و من نیز اعلام کردم که: «آلمان، فروشی نیست! و ما (در اصطلاح) ظروف نقره خود را نمی‌فروشیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، براساس اعلام کاخ کرملین، تجهیزات و تسلیحاتی که ارتش روسیه در جریان جنگ بیش از ۲ ساله با اوکراین، به غنیمت گرفته است، در نمایشگاه «پوکلونایا هیل/ تپه تسلیم» در مسکو به نمایش درآمد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با اشاره به آغاز به کار این نمایشگاه، گفت که انتظار می‌رود مردم علاقه و اشتیاق وافری به این نمایشگاه نشان دهند زیرا آنها باید با چشمان خود نظاره‌گر تجهیزات مغلوب دشمن باشند.

این نمایشگاه در «ویکتوری پارک» پوکلونایا هیل که مقابل موزه «ویکتوری» قرار دارد، برپا شده و در آن تسلیحات ۱۲ کشور شامل آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ترکیه، سوئد، جمهوری چک، آفریقای جنوبی، فنلاند، استرالیا، اتریش و اوکراین به نمایش درآمده است.

برگزارکنندگان این نمایشگاه ۳۱ واحد تجهیزات را به نمایش گذاشته‌اند. در بین این تجهیزات تانک لئوپارد ۲A۶ و زره‌پوش پیاده‌نظام «ماردر» آلمان، زره‌پوش «بردلی» آمریکا، نفربر زرهی M۱۱۳ APC و .. به چشم می‌خورد.

کد خبر 6094115

دیگر خبرها

  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند