Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@07:06:32 GMT

خط قرمز یحیی و پرسپولیس دور نام این ستاره جذاب

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۷۰۴۹

خط قرمز یحیی و پرسپولیس دور نام این ستاره جذاب

کادرفنی پرسپولیس تصمیمی برای جذب دروازه بان دوم تراکتور تبریز برای فصل آینده ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا اخباری پرسپولیسی نمی شود ترانسفر علیرضا بیرانوند به ژوپیلر لیگ بلژیک سبب شد تا صحبت هایی درخصوص جانشین دروازه بان شماره یک پرسپولیس مطرح شود.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود بامداد یکشنبه برای حضور در تست های پزشکی باشگاه آنتورپ حاضر شود به دلیل مقررات سختگیرانه بلژیک در ورود اتباع خارجی نتوانست به این کشور برود تا منتظر تاریخ جدید از سوی باشگاه فصل آینده خود برای سفر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی زودهنگام بیرانوند از پرسپولیس در حالی رقم می خورد که کادر فنی این تیم با وجود بوژیدار رادوشوویچ نگرانی ندارند و حاضر به ارائه پیشنهاد به سنگربانان سایر تیم ها نظیر محمدرضا اخباری که در تراکتور نیمکت نشین است نیست.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که هنوز لیست خرید خود را در اختیار باشگاه قرار نداده است تصمیم به جذب دروازه بان جوان به جای بیرانوند برای فصل آینده دارد تا در مواقع لزوم بتواند جای خالی رادو را پر کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس محمدرضا اخبار دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری، چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آن‌ها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد