Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@17:16:32 GMT

پخش تلویزیونی سوژه‌های شهروندخبرنگار در ۲۶ خرداد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۷۱۶۹

پخش تلویزیونی سوژه‌های شهروندخبرنگار در ۲۶ خرداد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، سوژه‌هایی که در پخش تلویزیونی ۲۶ خرداد در ساعت ۱۷ (با خبرنگاران جوان) و در ساعت ۱۹ (مجله خبری)  پخش شد؛ این سوژه‌ها بودند که می‌توانید بار دیگر در سایت ما به نشانی www.yjc.ir مشاهده کنید.

 

 



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شما همو‌طنان عزیز می‌توانید سوژه‌ها و تصاویر خبری خودتان را به شناسه تلگرام ShahrvandYJC@ ارسال کنید و یا شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در تلفن همراه خود ذخیره و سپس در پیام‌رسان‌های داخلی، تصاویر و فیلم‌ها را برای گروه شهروند خبرنگار ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرآورده‌های خبری شما با نام خودتان در سایت باشگاه خبرنگاران جوان و همینطور در بخش‌های خبری شبکه خبر ساعت ۱۷ "با خبرنگاران جوان" و "مجله خبری " ۱۹:۱٠ شبکه یک سیما نیز پخش خواهد شد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان شبکه خبر خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی»
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم