Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا و مرگ و میرهای ناشی از آن در هرمزگان بویژه در مرکز استان، استفاده از ماسک برای دست فروشان در بازار بندرعباس الزامی شده است.

رضا خوشبخت در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: این اقدام به منظور پیشگیری از ابتلای بیشتر شهروندان به این بیماری خطرناک انجام شده است و تا بهبود شرایط ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: حفظ سلامت فروشندگان، خریداران و نیروهای رفع تخلف شهری مستقر در بازار مرکزی بندرعباس از هر اقدام دیگری مهم تر است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در همین راستا از فعالیت دست فروشانی که در محل فعالیت خود نکات بهداشتی را رعایت نکنند بدن هیچ تعارفی جلوگیری به عمل می آید.

خوشبخت اضافه کرد: بازار بندرعباس محل اجتماع روزانه بسیاری از مردم به منظور تامین مایحتاج آنان است و اگر اقدامات پیشگیرانه در این زمینه صورت نگیرد ممکن است به یکی از کانون های شیوع این بیماری در مرکز استان تبدیل شود.

وی از شهروندان خواست تنها برای خریدهای ضروری خود و بدون همراه داشتن خانواده به بازار مرکزی شهر مراجعه کنند و هنگام خرید ضمن استفاده از ماسک و دست کش نکات بهداشتی را نیز رعایت کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف دست فروشان در بازار بندرعباس و عدم استفاده آنان از ماسک به سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بازار بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت

منبع: خبر آنلاین

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازار‌ها تعطیل شد؟
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازارها تعطیل شد؟