Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید محمد شامگاه دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی، خانه کشاورز و فعالان حوزه آب چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این قرارگاه هیچ طرحی را که باعث ایجاد مشکل برای مردم شود، اجرا نمی‌کند.
وی افزود: دغدغه‌های مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری در خصوص طرح بهشت‌آباد جزو دغدغه‌های این قرارگاه نیز قرار دارد و تمامی دغدغه‌ها باید به‌ صورت کارشناسی در وزارت نیرو مطرح و رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد، با اشاره به توانمندی‌های قرارگاه خاتم الانبیاء در بخش‌های مختلف  یادآور شد: ۴۰ درصد تولید بنزین، تولید ۱۵۰ میلیون مترمکعبی گاز شیرین، اجرای ۶ فاز پارس جنوبی، اجرای چهار هزار کیلومتر راه‌آهن، ساخت ۵۰ درصد مخازن سدهای کشور، اجرای ۹۰۰ کیلومتر آزادراه، اجرای پنج هزار و ۳۰۰ کیلومتر خط انتقال نفت و گاز، احداث ۸۰ درصد اسکله‌ها و بنادر ایران جزو مهم‌ترین اقدامات این قرارگاه در طول ۳۰ سال اخیر بوده است.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اظهار داشت: اصلاح الگوی کشت و استفاده از روش‌های نوین آبیاری و صرفه‌جویی در حوزه آب مورد توجه همگان باشد.
وی گفت: ایران امروزه در زمینه رفع بسیاری محرومیت ها موفق عمل کرده و کشوربه خودکفایی رسیده است.
محمد تاکید کرد: رسالت قرارگاه خاتم الانبیاء فراهم کردن وضعیت رفاهی و معیشتی مناسب برای مردم است.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری نیازمند جذب سرمایه‌گذار به منظور احداث صنایع تبدیلی و تکمیلی است و زیبنده نیست این استان از جمله جزو استانهای با درصد بالای بیکاری کشور باشد.
وی گفت: کمک نخبگان و دانشگاهیان در تبیین و مساله محوری مسایل توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری موثر است.
به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از مسوولان و کارشناسان در خصوص وضعیت خشکسالی چهارمحال و بختیاری گزارش‌هایی ارائه کردند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به مدت دو روز در چهارمحال و بختیاری حضور دارد.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ص شهرکرد چهارمحال وبختیاری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ص چهارمحال و بختیاری خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: طرح وارگه دانایی امسال ویژه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی مناطق عشایری برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان به مدت یک ماه (از اردیبهشت‌ تا خرداد) فرصت دارند با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین شوند.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰ درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

فرهادی ادامه داد: پس از ارزیابی دانش آموزان در خردادماه، برگزیدگان این طرح تجلیل خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است