Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@20:37:58 GMT

صادرات تخم مرغ از استان کرمان در آینده‌ای نزدیک

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۰۷۶۵۶

صادرات تخم مرغ از استان کرمان در آینده‌ای نزدیک

ایسنا/کرمان مدیرکل دامپزشکی استان کرمان از صادرات تخم مرغ استان در آینده ای نزدیک به کشورهای خارجی خبر داد.

دکتر "حسین رشیدی" در حاشیه بازدید از واحد در حال احداث شرکت سیمرغ کرمان (مجتمع مرغداری تولیدکننده تخم مرغ) ضمن بررسی این واحد در حال احداث ( واحد شماره ۳)، اظهار کرد: با توجه به همکاری و هماهنگی صورت گرفته بین اداره کل دامپزشکی استان کرمان و این شرکت، خوشبختانه این واحد با دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز در حال احداث می باشد که امیدواریم با بهره برداری از این واحد و تکمیل و تجهیز سالن ها و دریافت کد IR صادرات تخم مرغ،  شاهد صادرات تخم مرغ استان به خارج از کشور در آینده ای نزدیک باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با بهره برداری از واحد ۴۵۰ هزار قطعه ای شرکت سیمرغ پیش بینی می شود سالانه ۱۰ هزار تن تخم مرغ وارد چرخه مصرف شود که با تحقق این امر، در نیل به شعار سال«جهش تولید» و پیشرفت استان گام های موثر بر داشته خواهد شد.

رشیدی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین وظیفه سازمان دامپزشکی حفاظت و صیانت از سرمایه دامی می باشد و از آنجا که دومین اقتصاد بزرگ کشور پس از نفت، صنعت دام و طیور می باشد، حفاظت از این سرمایه بزرگ در حفظ و ارتقای اقتصاد کشور حایز اهمیت ویژه می باشد اعلام کرد: در سال گذشته با رعایت کامل مسائل قرنطینه ای و امنیت زیستی و نیز همکاری و هماهنگی بین بخشی از شیوع و بروز بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان پیشگیری کرده ایم.

دکتر مینا قاضی زاده رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمان نیز ضمن بازدید از دستگاههای نصب شده در سالن های پرورش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در صورت صادرات این محصول،کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره کل با انجام نمونه برداری و آزمایشات لازم بر اساس قوانین کشور مقصد، سلامت این محصول را تایید خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، در احداث فاز سوم شرکت سیمرغ که با سرمایه گذاری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید، سعی شده از نیروهای بومی منطقه «نگار» و «بهرامجرد» استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تخم مرغ صادرات اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی دامپزشكي صادرات تخم مرغ استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده

 امیر شهرابی فراهانی شهردار منطقه در جریان این بازدید از محدوده خیابان رحیمی، سرای محله فیروزه و دوربرگردان سوم خرداد بازدید کرد و گفت: از عوامل خدمات شهری، ترافیک و عمران می‌خواهم که در روز‌های آینده با حذف موانع و زوائد ترافیکی موجود در خیابان‌ها موجب سهولت تردد در محدوده منطقه شوند.

شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر کاهش بار ترافیکی افزود: لازم است ظرف یک هفته، با حداکثر ۱۰ روز آینده مسیر مسدود در بزرگراه شهید شوشتری حدفاصل اتوبان بسیج_محلاتی و پل ابوذر بازگشایی و مسیر تردد شهروندان همواره شده و از بار ترافیکی شرق منطقه کاسته شود.

شهردار منطقه در حاشیه این بازدید با بیان آنکه طرح احداث آزاد راه شهید شوشتری به عنوان تثبیت کننده حریم نهایی شرق تهران شامل احداث بزرگراهی شمالی-جنوبی در منتهی الیه شرق تهران است و بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می‌کند، یادآور شد: طول این معبر بزرگراهی کمربندی بالغ بر ۱۵ کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به عرض پوسته تا ۷۶متر است که هر مسیر شامل ۳خط عبور بوده و در میانه مسیر از طریق تقاطع غیر هم سطح به بزرگراه شهید محلاتی متصل می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این بزرگراه به عنوان کمربندی شرقی تهران و محور کمکی بزرگراه بسیج و نقش اساسی آن در هدایت ترافیک ترانزیتی برون شهری به خارج از شهر تهران و کاهش بار ترافیک در معابر شرقی، مدیریت شهری بر آن شد تا روند احداث این بزرگراه به عنوان یکی از اولویت‌های عمرانی از مسیر و محدوده منطقه تسهیل یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد