Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌رضا آشناگر در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اولویت‌های استانداری سمنان در زمینه‌های اقتصادی، بیان کرد: جذب سرمایه‌گذار راهبرد شهرداری‌های استان سمنان است لذا ایجاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت بخش خصوصی در پیشبرد این هدف مطلوب است.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق این امر می‌بایست تلاش فراوانی از سوی مدیریت شهری و روستایی استان صورت گیرد، افزود: شناساندن ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، تهیه بانک اطلاعاتی و… می‌بایست در دستورکار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم تجهیز شهرداری‌ها

استاندار سمنان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری یکی از راه‌های ارتقای بضاعت شهرداری‌ها و کاهش کمبود اعتبارات است، تاکید داشت: در سفر روز گذشته به تهران از معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دعوت شد تا تیرماه به استان سمنان سفر کند تا ضمن برگزاری بازدیدها و نشست‌هایی درباره این مسائل بیشتر بتوانیم رایزنی کنیم.

آشناگر با اشاره به وضعیت شهرداری‌های استان از نظر تجهیزات و امکانات، ابراز کرد: لزوم تأمین نردبان بلند برای مهار آتش سوزی‌ها و.... در شهرهای بزرگ استان، تجهیز و راه اندازی مراکز مانیتورینگ در شهرهای استان سمنان، بررسی وضعیت مشارکت بخش خصوصی، لزوم ایجاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری در استان و لزوم سامان‌بخشی نیروی انسانی در شهرداری‌های استان در زمره دیگر مسائلی بود که در سفر به تهران موردبررسی قرار گرفت و امیدواریم به زودی شاهد تجهیز شهرداری‌های استان باشیم.

وی از نگاه مثبت وزارت کشور به تجهیز شهرداری‌ها نیز خبر داد و بیان کرد: شهرداری‌ها به خصوص در مقوله کرونا نشان دادند که از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند و امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم توفیقات خوبی را شاهد باشیم.

کد خبر 4950733

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا آشناگر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور استانداری سمنان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج مجلس شورای اسلامی صنایع دستی شهرداری های استان سرمایه گذاری استان سمنان شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان از بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان توسط عوامل مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان آغازشده است.

وی افزود: شهرداری سمنان تسهیلات و مشوق‌های ویژه‌ای برای بازآفرینی با تاکید بر بازسازی، بهسازی، نوسازی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده شهری و خانه‌های قدیمی و تاریخی ارائه می‌دهد.

مدیر بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در شهر سمنان ۵۷۳ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد میانی وجود دارد.

سرپرست مدیریت بافت تاریخی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در بازآفرینی شهری، باعث رشد و ارتقای سطح کیفی سیما و منظر شهری خصوصاً در محدوده بافت تاریخی می‌شود.

کد خبر 750843

دیگر خبرها

  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد