Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیاثی بابیان اینکه رویداد ملی «فهما» بستری مناسب برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است گفت: کانون امام علی (ع) با انجام فعالیت های جهادی در سال ۹۸ توانست رتبه برتر کشوری را در اولین رویداد ملی «فهما» کسب کند.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) با انجام فعالیت های جهادی در سال ۱۳۹۸ و ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» توانست به عنوان رتبه برتر و برگزیده رشته ساماندهی و شبکه سازی کشور در اولین رویداد ملی «فهما» معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                       

مدیر کانون های فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان شهرستان بروجن ادامه داد: ساماندهی ۶۲۱ عضو فعال از نوجوانان و جوانان در کانون و سپردن مدیریت برنامه ها به ارکان کانون، راه اندازی صندوق قرض الحسنه در مسجد به منظور اعطای تسهیلات برای افراد نیازمند مسجد و اعضای کانون، همکاری مستمر با شورای فرهنگی مسجد، پایگاه بسیج خواهران و برادران در مسجد و شرکت دادن جوانان و نوجوانان در مسئولیت ها باهدف جذب اعضا از جمله فعالیت های مهم این کانون به شمار می رود.

 

غیاثی ابراز کرد: برپایی نمایشگاه های مختلف شامل کتاب و محصولات فرهنگی در هفته کتاب، غذاهای محلی به سبک زندگی اسلامی ویژه دهه مبارک فجر، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت بچه های مسجد، از دیگر فعالیت های این کانون است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) بروجن، اهدای جوایز به نوجوانان فعال مسجدی، اجرای طرح شناسایی، آموزش و کمک به ترک معتادین شهر با همکاری سایر نهادها و ارگان های مربوطه، اجرای طرح پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد، اجرای برنامه های مشترک با مدارس در جهت تقویت روحیه مذهبی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد، مکاتبه با اداره ورزش و جوانان جهت اختصاص سانس های ویژه اعضای کانون در رشته های ورزشی شنا، فوتسال، فوتبال، همکاری با کتابخانه های عمومی شهر در برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای طرح نذر کتاب و جمع آوری کتاب برای کتابخانه مسجد و برگزاری کلاس های مشاوره و طب سنتی ماهانه در مسجد را از دیگر برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان برشمرد.

 

وی گفت: برگزاری کلاس های اوقات فراغت متنوع و برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری آدینه مهد با همکاری سازمان بهزیستی، برگزاری ایستگاه نقاشی در مصلی در روزهای برگزاری نماز جمعه، برگزاری اردوهای جهادی در طول سال، برگزاری کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف، دعوت از مشاورین و روحانیون در بحث اصول اعتقادی و توحیدی و پاسخگویی به شبهات جوانان و نوجوانان از دیگر فعالیت های این کانون در سال 1398 بوده است.

 

خاطرنشان می شود: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده و دارای ۶۲۱ عضو ثبت شده در سامانه بچه های مسجد است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد ملی فهما بچه های مسجد فرهنگی هنری امام علی جوانان و نوجوانان کانون فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۰۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ پاسدار کامران کریمی افزود: همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود.

او تصریح کرد: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیات مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگاه ابوذر بازدید می‌کنند.

فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: برای هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی مسلط به مسائل جنگ و عملیات‌ها در نظر گرفته شده است.

سرهنگ پاسدار کامران کریمی افزود: بهترین راهکار برای مقابله با دسیسه‌های دشمن کار فرهنگی است که یکی از کار‌های مهم فرهنگی اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی و جنگ زده در غرب و جنوب کشور است تا نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

او تصریح کرد: جوانان و نوجوانان با حضور در این مناطق با روحیه شهدا و ایثارگران آشنا شده و به عنوان یک سفیر فرهنگی، این الگو‌ها را به خانواده، دوستان و جامعه معرفی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود